我的網誌清單

2016年1月8日星期五

Siena (7)

呢度,係我認為整個教堂,最震撼嘅地方。
呢度係Piccolomini Library,本來係用來存放Pope Pius II所珍藏嘅手抄本,即係我哋嘅藏書閣呀。


Piccolomini Library最令人震撼嘅,唔係啲珍貴嘅手抄本,而係牆上嘅濕壁畫。



呢間房其實唔係好大,我行咗入去,已經覺得好有壓逼感,回頭問王子,原來佢都覺!


 呢度嘅畫包住成間房,而且用色鮮艷,又有啲金燦燦,華麗至極。


牆上嘅大型濕壁畫,記錄咗Pope Pius II嘅生平事蹟。
我跟王子說,好佩服個守衛,可以長時間抵受到咁重嘅藝術感壓响頭上。


不過呢個地方,呢種感覺,人生中一定要試一次,相片表達唔到呀。


個教堂終於行完喇,走出山城,看見橙橙嘅富貴柿掛在樹上享受陽光, 剛才嘅壓逼感蕩然無存。


18 則留言:

  1. 回覆
    1. 佢哋好盛產添呀,德國冬天入口好多柿,好好食㗎

      刪除
  2. 如果唔帶塊鏡去一定睇到頸痛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,如果要認真睇,真係要自攜鏡,其實佢都有提供,不過得一兩塊

      刪除
  3. 原來柿樹係咁樣, 我以為好似蕃茄咁矮棵。 ;p

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以生到好大棵㗎,而且可以抵得冷,係冬天主要生果之一

      刪除
  4. 富貴柿掛在樹上勁吸引!

    回覆刪除
  5. 點解叫做濕壁畫,唔明?
    但這個房間…你影出來又唔似好細喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 相對其他,呢間房唔算大囉
      濕壁畫英文叫Fresco,係義大利文藝復興時期最流行嘅畫壁畫技巧,响好多古城,教堂都會見到,因為係畫响濕灰泥牆壁上,所以得名,可以睇下介紹:
      https://en.wikipedia.org/wiki/Fresco

      刪除
  6. 回覆
    1. 濕壁畫英文叫Fresco,係義大利文藝復興時期最流行嘅畫壁畫技巧,响好多古城,教堂都會見到,因為係畫响濕灰泥牆壁上,所以得名,可以睇下介紹:
      https://en.wikipedia.org/wiki/Fresco

      刪除
  7. 皇宮藏書閣是等閒人不能入內的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度以前都係呀,不過唔係放皇帝,係放教宗啲珍藏

      刪除
  8. 富貴柿樹好吸引,個個好橙橙的好靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,尤其因為佢响冬天,其他植物都變得暗色,但係佢就橙橙咁,好有朝氣

      刪除
  9. 我這裡路邊的果樹, 係可以任摘的, 不知道歐洲是否一樣?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一啲啲啦,不過之前有blog友話如果果樹近馬路,唔適合食用㗎

      刪除