我的網誌清單

2016年1月23日星期六

就地取材

响超市買到超平嘅佢。


係carbonara sauce。


就地取材,點用好呢?
最後決定整好耐無食嘅Focaccia。
個醬好香啊,一樽夠整兩個大嘅Focaccia,唔錯唔錯。
順手整兩隻味,一隻係香草味。


另一隻係辣椒味。


一陣間就出爐啦,好香好香。
王子勁鍾意食Focaccia,係咁催我快啲影相。


小菜園嘅刁草生得好好,整個刁草甘筍湯配包食。


我發覺自己好鍾意用刁草,睇黎要種多啲先得啦。


今次個包質感好好,王子好滿意,佢滿意就得啦。


我都好滿意,因為呢餐有兩大個Focaccia加一大煲湯,都係用咗一歐咋。

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢隻醬好香,好啱用來整麵包,你有冇買過Bresso嘅醬?用來整包,又係好好食

      刪除
  2. 回覆
    1. 通常係就嚟到期,而個員工又鬆手,咁就會好平囉

      刪除
  3. 用卡邦拉娜個汁做香草包,哈哈…你都得㗎啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻醬有Parmigiano-Reggiano,整包好香㗎

      刪除
  4. 真係好,經常買到平嘢!

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 係一個意粉汁,用雞蛋,芝士,煙肉整,好香㗎

      刪除
    2. 啱啱問咗阿仔,難怪佢話我唔會食㗎,原來有芝士,不過佢話佢係瑞典時自己整喎。

      刪除
    3. 我有時都會自己整㗎,好容易整呀
      搵機會叫阿仔整俾你試啦,落少啲芝士就返你口味就可以

      刪除
  6. 我只知道用carbonara來煮pasta,原來做包都得。

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 佢唔鍾意我就麻煩啦,要自食其果

      刪除
  8. 竟然 Carbonara 會有ready-made sauce!! 真係第一次見。你仲出神入化到用來整包,好過份呀你!!哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係第一次買咋,好好味喎,佢咁平,唔買實後悔,一定要好好善用呀

      刪除