我的網誌清單

2016年1月7日星期四

Siena (6)

終於入去教堂參觀啦。
成個教堂嘅主要建材係本地盛產嘅大理石,多條黑白相間嘅柱,好有斑馬feel。


佢嘅地板真係唔簡單,係40幾個藝術家嘅作品,單單响地面唔會睇得出佢嘅美麗,但係如果响高處望落去,佢哋會組合成一幅大嘅藝術品,有啲似一幅好大嘅地氈。

因為我哋響冬天去,樓上無開放,所以睇唔到,咁俾個連結大家睇啦。





天花真係好多雕工,畢竟,呢個教堂用作200年興建呢。




呢個亦係佢嘅一絕,睇落似凹凸嘅,其實純粹係靠畫功,佢實質上係平㗎。







呢個亦係鎮堂之寶,Siena Cathedral Pulpit,雕刻生動細緻,七面嘅雕刻畫係形容耶穌嘅一生。



世界上最美麗嘅教堂之一,真係非浪得虛名。




19 則留言:

  1. 真係好靚, 個果凹凸畫真係好特別, 要好多心機. :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 凹凸畫果度,如果唔係睇資料,我一定估唔到係畫㗎

      刪除
  2. 回覆
    1. 有機會可以同老Dad去吓,呢度好值得嚟呢

      刪除
  3. 地板好似人哋d天花咁靚.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,平時啲教堂地板冇嘢睇架嘛,呢間係上下左右都有嘢睇架

      刪除
  4. 置身其中,被多種不同形型式的藝術包圍著!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,呢間真係上下左右都係藝術品,好誇張呀

      刪除
  5. 呢個教堂真係無得頂……
    哈哈,咁高都係用幾枝大理石柱頂住!

    回覆刪除
    回覆
    1. 資料話佢當時係搵最頂級嘅人才去興建

      刪除
  6. 好靚呀!!令我想起Levanto那個小斑馬教堂,雖然比Siena的細好多,但我地喺入面都留左好一陣先走。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,佢哋呢度附近興斑馬教堂架,唔知有乜原因。。。

      刪除
  7. "09年"嚟到教堂仲維修緊,好暗黑,
    依家睇到原來咁靚,光猛咗,可以睇清楚地面的畫像,最深刻喲相間色巨柱。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我最深印象係下一個post,完全有壓逼感呀

      刪除
  8. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  9. 藝術的野對我來說真係唔識欣賞呢^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔識架,不過如果真係要識,要做好多功課呢

      刪除