我的網誌清單

2016年1月31日星期日

雜菇魚麵筋扒翠玉瓜

王子有酒局,我一個人食飯。


一個人唔使搞咁多,有碟小菜,有碗老火湯,有碗飯,就夠啦。
是日小菜係雜菇魚麵筋扒翠玉瓜,我好鍾意食呢類型嘅食物。

冬菇浸好,切絲,鑊內加油,放入薑片蒜蓉炒香。
加入冬菇絲炒炒,加入水及少許蠔油煮一會,加入滑子菇(或者用蘑菇)煮一會。
另起鑊,用蒜蓉及鹽炒熟翠玉瓜。
魚麵筋加入滑子菇汁内煮一會,加點老抽,鹽及糖,試味,用生粉水埋芡,加入少許麻油,舖在翠玉瓜上。

22 則留言:

  1. 一個人有碟小菜,有碗老火湯,有碗飯, 得我一個有時連呢D都唔會做。XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就一時時啦,有時都係煮吓米粉咋

      刪除
  2. 這個好味, 我仲有包魚麵筋, 等我又試下做菜, 謝謝分享. ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我依家成日用佢做菜,代替肉呀

      刪除
  3. 我會諗,如果你有飯局,咁王子會唔好似你喺屋企自己搞掂?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,係囉!我又要八一八?!

      刪除
    2. 佢通常會叫我整定啲食物比佢再翻熱,如果我無時間,佢會就咁搵牛奶麥皮填肚。。。

      刪除
  4. 回覆
    1. 呢排成日想飲老火湯,要潤一潤呀

      刪除
  5. 我都非常鍾意食翠玉瓜,可惜這裡種唔到

    回覆刪除
    回覆
    1. 又會咁嘅?!我反而係呢到夏天時,翠玉瓜生得好好呀

      刪除
  6. 一個人有小菜,有湯希飯已經好豐富,如果換我,我一定唔會煮湯呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我通常會煲一次老火湯,分幾餐飮,咁就餐餐都有湯囉

      刪除
  7. 一個人有菜, 有湯有飯, 好豐富了. 我一個人通常只會煮湯麵或湯米.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有時都係煮吓湯麵湯米咋,無咁懶時就煮小菜囉

      刪除
  8. 回覆
    1. 係呀,已經有菜有魚又有老火湯

      刪除
  9. 我現在有些胃感冒, 已經吃了兩天的粥了, 幸好飯量都可以維持, 等多幾天, 應該會好的.

    回覆刪除
  10. 於我,你呢個簡單小菜已經好鬼複雜啦....!! (埋芡呢個步驟我已好耐無做啦,懶到呢!)

    回覆刪除