我的網誌清單

2016年1月10日星期日

開心事

旅行回家,已經係2016,生活又回復至正常。
2016嘅第一個星期,這天如常到超市買菜,竟然有意外驚喜呢。


意外地收到禮物!是聖誕新年嘅月下貨,一般超市都會半價出售,而且一定有人買。
免費送,又真係第一次。。。
更估佢唔到係,原本每個顧客會有一份禮物,但係輪到我時,唔知點解,佢又派兩份比我喎。
第一份係心心型嘅Lebkuchen(德式薑餅)。


另一份係聖誕老人朱古力。
不過呢兩樣嘢我都唔食,唯有益王子。


另一件事,就係相機終於整好啦!可以去攞啦!
我哋本來預算維修費要60-80歐,點知佢最終一蚊都無收!仲要換咗個新電路版比我!完全估佢唔到!太開心啦!!!


25 則留言:

  1. 回覆
    1. 新年頭幾日發生開心事,特別開心呀

      刪除
  2. 恭喜你,開年就行大運,今年一定是你的好年!

    回覆刪除
  3. 超市免費送,我呢度發夢都未諗過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都以為係發夢或者睇錯呀,真係冇理由要免費送喎

      刪除
  4. 恭喜你,2016行大運,今年一定是你的好年!

    回覆刪除
  5. 嘩,唔洗錢真係特別開心的﹗你的相機是仍有保養所以唔洗錢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀,過咗保養期㗎,我哋本來寄返去等佢check,再報維修價俾我哋,點知佢直接整好就速遞俾我哋,唔洗錢之餘,重要係幾日就搞掂,所以特別驚喜呀

      刪除
    2. 嘩! 咁真係個 very nice surprise 喎﹗(我其實都要整...我的過左保養 N 年...)

      刪除
    3. 咁你要check清楚喎,因為過左保養,佢應該要收檢查費用,如果報完維修價你覺貴唔整,佢都要收返檢查費用,個檢查費用都幾貴,隨時去Repair Cafe整仲化算。。。

      刪除
    4. 我知啊,送檢要50歐左右,決定太貴唔整都要比50歐,所以一直拖左半年... 我是鏡頭的小開關跌爆左,Repair Cafe 唔會有零件整囉 :(

      刪除
  6. 一定係係人見人愛, 俾多份你

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我係買得最少嗰個,其他人買到架車滿晒㗎,我初頭以為佢未必會派俾我,點知仲要俾多份,好意外囉

      刪除
  7. 這些是歐洲人做生意的手法, 這樣才可以生意長有長做

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係架,我哋平時冇得送架,今次唔知佢點解會咁做

      刪除
  8. 回覆
    1. 係啦,真係好驚喜,完全估唔到囉

      刪除