我的網誌清單

2016年1月5日星期二

Siena (4)

參觀完兩個部分,天氣好左好多,陽光充足,教堂都變得特別靚。


下一站,我哋去 Facciatone。
Facciatone,係一個野心嘅故事。
由於教堂興建完成之後,Siena嘅經濟同文化進入豐盛期,錢多就一定想威威,大約响1330年,當地想興建一座全世界最大,最豪華嘅教堂。
但這個計劃,一啲都唔順利,工程開始咗之後,歐洲出現咗黑死病,Siena又同其他鎮開戰,無晒資金再起落去,之後,呢個興建計劃亦冇重拾過。
野心滿足唔到,卻留下呢片Facciatone。


不過去Facciatone,先要經過Museo dell'Opera。


呢個博物館,陰陰沉沉,啲射燈映著啲雕像,有啲恐怖呀。




博物館旁邊,有條樓梯,可以去到爬上Facciatone嘅等候處。


個等候處都係好豪華,爬上Facciatone嘅人數有嚴格限制,所以要預咗響呢度慢慢等。。。



下一集,我哋睇下等候嘅成果。

18 則留言:

  1. 唔明錢有無時, 都會有人鐘意好大喜功

    回覆刪除
    回覆
    1. 當時佢真係好繁華,只係冇諗過,自己會有走下坡嘅一日

      刪除
  2. 回覆
    1. 如果真係可以完成,呢個教堂真係會好誇張

      刪除
  3. 個教堂真有啲陰森喎,唔知有冇電影嚟呢度取景過?哈哈…應該係唔會批准的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係陰深呀,再加啲雕塑,有啲鬼片feel㗎

      刪除
  4. Facciatone仍然係同一間教堂?

    回覆刪除
  5. 又係睇到我眼仔碌碌喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度好多嘢睇,張入場券好抵買呀

      刪除
  6. 背後有個咁ge故事...可惜!

    回覆刪除
  7. 哩間教堂亦有參觀,最記得二樓個大彩繪圆窗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我印象最深係上圖嘅大彩繪圆窗,因為真係黑暗中嘅光明

      刪除
  8. 教堂雖然陰沉左少少,但都好靚呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,都靚架,不過多咗一份鬼片feel囉

      刪除