我的網誌清單

2016年1月20日星期三

粉紅牛仔肉

聖誕前某星期,超市通常有一周,專賣各種貴價食品,俾人入定貨過節。
一周過後,超市就要開始減價促銷,今次比我撞到賣剩蔗國產牛仔肉entrecôte(prime cut)。


呢個價錢,再有7折,即刻11歐左右1kg,以牛仔肉entrecôte嚟講,好抵囉。
裡面係一大舊,打開後可以按喜好切成唔同厚薄嘅牛扒。
我無即日食,放咗佢哋入冰格長眠。


某天,終於有想食牛嘅感覺,馬上解凍其中一包。
但係我唔想食牛扒,想食燒牛仔肉啊。
王子好多要求:唔要咁熟,舊肉要盡量平均地粉紅,要保持肉嘅嫩滑同濕潤,但又不要見血水。。。
於是,用reverse sear嘅方法,大約1kg嘅肉,放至室溫,120度焗爐中層焗1小時10分鐘(想食熟啲就加多10-15分鐘),取出,燒熱煎鍋至好熱,加入油,每面稍為煎煎幾十秒至有啲焦黃,取出,等5分鐘就可以切。
我整咗雜菜滑子菇紅酒汁伴食。


牛仔肉品質好好,有豐富肉汁,又夠嫩滑,好彩,仲有一包响冰格!!!
王子勁開心,好滿意,呢個份量,食咗5份。
食完,仲不斷向我肯定:無懼世衛變改,還是越癌越愛。。。

19 則留言:

  1. 過氣貨減價促銷,我度好少有呢支歌仔唱.

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 多謝讚賞!
      係呀,半生熟真係要有啲技巧,要剛剛夠熟,又冇乜血水。。。

      刪除
  3. 舊肉要盡量平均地粉紅,要保持肉嘅嫩滑同濕潤,但又不要見血水。。。完全又係我的要求。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈。。。咁我要請你食一份啦。。。

      刪除
  4. wah...你的儿子很会吃呀!
    又嘴刁。。哈哈。。辛苦你啦!
    不过,母亲是慈祥而又伟大的 肯定有求必应也不觉辛苦,对吧!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈。。。你誤會啦,王子係我老公呢。。。。

      刪除
  5. 佢好了解你,所以就對你有要求……
    你話佢係唔係好聰明呢?

    回覆刪除
  6. 繼9球雪糕, 而家有5份牛仔肉, 王子真係好勁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果啲嘢啱佢食,就係咁架喇,唔啱食呢,掂都唔掂㗎

      刪除
  7. 王子要求好高噃, reverse sear 我未試過呢, 下次要試下. 嗰兩句呢幾日都不停係我個腦度loop呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢要求高㗎,尤其係如果太熟,佢一定會話我晒咗舊靚肉。。。

      刪除