我的網誌清單

2016年7月10日星期日

白蘆筍蘑菇暖沙律

原來呢篇寫好,一直唔記得post。
某日,跳樓貨白蘆筍,遇上跳樓貨蘑菇,佢哋之間,仲出現咗响小菜園超生嘅迷迭香同沙律菜。
於是,我決定一次過,解決呢個四角關係。
先預熱焗爐至230度。
白蘆筍,蘑菇,迷迭香,加入多一點嘅油,適量鹽,黑椒碎,義大利陳醋,拌勻,入焗爐上層烤大約15分鐘,取出。


放涼一會,趁還暖時,放在沙律菜上,加啲裝飾,食得。
王子好鍾意食呢個沙律,要求再買到跳樓貨時, 再重做一次。。。


本地白蘆筍已經過咗造啦,要食又要等出年。

21 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,尤其係本地產嘅,會好多汁又鮮甜

      刪除
  2. 白蘆筍今年我買過一次咋. 要等出年lu.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋今年大造,我買咗好多次呀
      聖誕會有入口貨,不過本地產就要等出年啦

      刪除
  3. 我呢邊仲未見到有白露筍,真係要明年請早。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋今年大造,好平呢,反而青露筍就少咗見

      刪除
  4. 我也試過這方法做,只不過是用了茄子、翠玉瓜、番茄與燈籠椒,待涼後再加入些水牛芝士,正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為寫嘅時候仲係初夏,上面果啲蔬菜仲係好貴,所以我用咗當造嘅蔬菜去整

      刪除
  5. 幾好味,另一類嘅沙律

    回覆刪除
  6. 蘆筍咁整沙律都幾好喎﹗我只識炒晒佢地或放湯.....最頂的兩塊係乜野葉?有D似 Shiso.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我覺得咁樣唔錯,而且仲會甜啲添
      好眼力,果兩塊葉係shiso,我今年有種呢

      刪除
    2. 其實唔係好眼力,只係我呢個月找了好幾間園藝店,都找不到 Shiso,連種子都無得訂,所以一見你的兩塊葉就兩眼放光啦﹗你係由種子種起的?它快高長大嗎?

      刪除
    3. 園藝店真係無,連種子都無,我淨係响週六嘅露天市集嘅香草檔口見過。
      我係用種子種嘅,响網上買,其實已經失敗過幾次,依家開始掌握到種植嘅竅門,就好順利,不過佢係屬於開頭生得好慢,後來突然會生到好茂盛嘅植物。

      刪除