我的網誌清單

2016年7月12日星期二

梅菜扣肉

我很少買豬腩肉,煙肉之類都很少吃。
某天晚上,夜購時碰上它們。
實在太便宜啦,而且仲係五花腩呢。。。。。。


回到家中,立刻準備整梅菜扣肉。
豬腩肉一件大概1kg,用1/4茶匙鹽醃醃,豬皮部位搽上少少老抽。


大火,用少少油,煎煎豬皮。


見豬皮顏色變成咁,便可略略煎煎另外五面。


煎好後,將豬腩肉放在器皿內,豬皮向底。
如果你想上碟時係一件件,這時可以先將佢切件/塊。
我打算原塊肉上碟,所以唔切啦。


甜梅菜用水洗洗,浸10分鐘,加入幾片薑,用攪拌機攪碎。
如果無攪拌機,可以用手切碎。
完成後嘅梅菜十分好吃,而且梅菜會縮水,所以梅菜要用多一點啊,我用了一斤呢。
原鑊內加入梅菜,炒炒。
加入少少紹興酒,炒炒。


加入水,生抽,老抽,糖,水份落多少,視乎你想要多少汁。
煮滾後,試試味,應該是甜中帶點鹹。


然後熄火,將梅菜舖在豬腩肉上,倒入汁液。
跟住係最費時嘅工序,將豬腩肉放入壓力煲內,蒸1小時,再焗1小時。
待涼,入雪櫃。
隔天,取出,放入壓力煲內,蒸1小時,熄火,再焗1小時。
然後檢查豬腩肉是否夠腍,這兩塊豬腩肉有三吋,頗厚呢,所以我一共蒸焗咗三次。
如果你喜歡爽口一點嘅梅菜,可以在第一次蒸焗時只加入汁料,第二次或者第三次蒸焗才加入梅菜。


完成後,先倒出汁液,再將器皿反轉,然後將汁液淋上面。


這一種燉肉嘅方式,很費時,但能令豬腩肉嘅肥膏慢慢溶化,肉同脂肪變得腍滑,但係肉汁依然豐富。
輕輕一撥,肉已經散開,肉汁馬上如泉湧,直奔向下面嘅梅菜。
梅菜吸收咗肉汁,成為係好吸引嘅下飯菜。


這一晚,我家要煮一大煲飯呢。

17 則留言:

  1. 回覆
    1. 訪客帶咗好多梅菜比我,所以即刻諗到佢,不過响我家,梅菜扣肉比燒肉受歡迎好多㗎

      刪除
  2. 回覆
    1. 訪客帶來的,不過其實亞超都有賣

      刪除
  3. 我今日買咗豬腩肉,半價都要2.5歐1kg.

    回覆刪除
    回覆
    1. 都算平喎,我呢排成日買到兩折嘅肉類

      刪除
  4. 好花時間啫,不過好吃就係要咁!
    我曾吃過一次西人整的豬腩肉,是餐前小吃吧,已忘記那個餐名字,只記得那些肉入口即溶,帶點甜帶點酸好吃到不得了!
    而那間餐廳好似是以法式為主的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢個真係好花時間,但係有佢嘅原因
      法國果個我知呀,亦識得整,但係比呢個仲花時間呢

      刪除
  5. 好勁呀梅菜扣肉都識整@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔係好難,不過要好食,真係好花時間嘅一件事

      刪除
  6. Hello . Want to share your blog with the world? To find people who share the same passions as you? Come join us.
    Register the name of your blog URL, the country
    The activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    We hope that you will know our website from you friends.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Have a great day
    friendly
    Chris
    We follow your blog, please Follow our return
    All entries will receive a corresponding Arwards has your blog
    +++++
    你好 。想與世界分享您的博客?要找到誰共享相同的激情,你的人呢? 來加入我們。
    註冊您的博客URL的名稱,國家
    該活動只是友好
    務必要遵守我們的博客,以驗證您的註冊
    我們希望,你就會知道我們的網站與您的朋友。
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    祝你有美好的一天
    友善
    克里斯
    我們關注您的博客,請按照退貨
    所有參賽作品將獲得相應的Arwards有您的博客

    回覆刪除