我的網誌清單

2016年7月7日星期四

香菇醬炒時菜

之前做嘅香菇醬,做好一盒,放在雪櫃,可以吃上一星期以上,放在冰格,更加可以儲存好幾個月。
除咗可以拌麵吃,也可以用來撈飯食。
另一個用途,係變身成為無添加嘅素食萬用醬。
這一年嘅天氣時晴時雨,沙律菜長得最高興。
開始老嘅沙律菜,我會當油麥菜咁食。
試過白灼,又試過清炒,王子都係嫌棄,覺得太清淡,筷子動也不動。
這次用香菇醬炒,便是另一個光景啦。
菜洗淨,切小段。


鑊內加入香菇醬,開火。
香菇醬開始熱,加入菜炒一會。
香菇醬本身已經調咗味,所以一般唔駛再落調味。


菜熟便可上碟。
這個菜式,很像台灣嘅肉燥A菜,只是,這是個素版。
如果你連炒菜都唔想,仲簡單,將菜灼熟,淋上已加熱嘅香菇醬,又係另一個形式嘅素肉燥A菜。


這個菜式,幾分鐘就可以上碟,很適合懶/工作忙/趕住煮飯嘅人。

18 則留言:

  1. 下次開罐豆豉鯪魚黎煮 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋好似禁咗呢樣嘢入口喎,不過其實我都唔食嘅

      刪除
  2. 煮菜好浪費喎,撈飯,撈麵就原汁原味喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. ok啦,因為我用平價香菇整,個成本好低,王子又唔肯食清淡嘅菜,我又唔想落肉,或者用街外調味料,呢個都算係一個解決方案囉

      刪除
  3. 我識嘅本地人都好抗拒煮過嘅沙律菜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家王子唔抗拒,但係抗拒清淡嘅煮法

      刪除
  4. 有冇諗過香菇醬加些辣椒一齊炒菜…
    因我看到圖片突然想起馬拉盞炒通菜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇呀,我覺得香菇同辣椒好似唔多夾
      馬拉盞炒通菜好味,不過屋企個爐唔夠火力,好難炒得好味

      刪除
  5. 原來都是女士較吃得清淡些。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我接受到呀,但係王子就好抗拒囉

      刪除
  6. yummy! 這裡也用蘑菇粉煮素^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買過一次,泰國貨,不過好似好多化學成份,所以無再買啦

      刪除
  7. 回覆
    1. 係呀,周末整一盒,可以用足成個禮拜

      刪除