我的網誌清單

2016年7月13日星期三

黃金機會

我家附近,大部分嘅鄰居,都只係養狗。
貓嘅數目,似乎唔多,暫時我只見過幾隻。
最近幾個月,有隻三色貓,久不久會出現下。
某天清晨,王子仲响路上遇到佢,同佢玩咗一陣。
王子係貓奴,從嬰兒年代已經同貓相處,見貓就愛,搬新家後想過自己養返隻貓,但係一放假就無人照顧,所以都係諗吓就算。
我跟王子說,某天,或許會有鄰居養嘅貓投懷送抱,那時,便是緣份到嘅黃金機會。
某天晚上,我望出窗外,見鄰居嘅兩個小孩,正同三色貓玩,連忙叫王子出去趁熱鬧。
小孩以為王子是主人,原來三色貓經常去佢哋屋企地牢瞓覺,但係佢哋一直唔知係誰家嘅貓。
王子見到佢,奴性大發,不斷幫佢按摩。


好舒服呀,舒服到瞇晒眼。。。。
當然啦,我家王子係貓界金牌按摩師啊。


心情好,突然表演撐脾。
睇佢啲動作姿態,應該仲係好年青。


終於坐定定,比我影佢寫真。


見到有昆蟲飛飛下,立刻好緊張。。。


仲有走入屋內參觀,玩咗陣,食吓貓點心咁啦。


就係咁,佢索性成晚响我家玩,有時又出下去,有時又响門口叫我哋開門。
玩到夜深,仲响我屋企門前瞓覺。
佢應該有唔少蒲點同遊樂場,跟住嘅幾日,仲光臨咗幾次,幫襯我家嘅按摩同餐飲服務呢。

29 則留言:

  1. 回覆
    1. 一啲啲啦,呢隻可以同唔同人相處,有啲唔得㗎

      刪除
  2. 你們備有貓點心?好周詳喎!
    三色小姐好靚啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家常備貓點心㗎,有時外出/旅行都會帶備,好多時在路上會遇見唔同嘅貓貓呢
      三色小姐已經成功俘虜咗唔少鄰居嘅心啦

      刪除
  3. 你們備有貓點心?好周詳喎!
    三色小姐好靚啊!

    回覆刪除
  4. 貓貓的毛色好靚。 我地都係呀, 想養狗,想左幾年,不過又係因為成日無人係屋企,最後都放棄。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得依家呢個安排係最好嘅,實際情況真係唔可以自己養囉

      刪除
  5. 我地一走, 就要託人照顧兩位大帝, 又會成日掛住架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋冇合適人可以託付呀,依家呢個安排就最perfect囉

      刪除
  6. 我都見過有啲貓同你講的一樣。
    曾試過有一隻走入我屋企唔願走,及後仲常在我家門口徘徊幾次,同跳上窗台邊來引我注意。
    不過我知道大多貓都很有戒心,很多時還會反擊想觸摸牠們的人……

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常家貓都無咁惡,但都唔一定鍾意比人觸摸,如果唔鍾意,佢哋通常會先發出警告,唔理佢嘅警告,先會出爪攻擊

      刪除
  7. 有唔少蒲點同遊樂場...可能好似我咁四圍搵免費嘢啫.kakakaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢已經好得寵啦,有幾個鄰居已經買咗嘢,準備俾佢大駕光臨時享用

      刪除
  8. 不如帶佢去獸醫度睇下有無 chip?

    回覆刪除
    回覆
    1. 以我所知,呢度通常係狗隻先用chips,貓係用紋身嘅,我哋已經見到佢個紋身啦

      刪除
    2. 我一直以為貓狗都係用 chips 添!咁查紋身可唔可以查到邊個係主人?可能有人走失左貓。。。? :“(

      刪除
    3. 因為用chips嘅成本高好多,而貓嘅身體紋身之後仲可以睇到,所以會用紋身
      通常個紋身係响耳仔內側,係一組數字,獸醫紋身之後會報個數字去相關機構,如果發現迷路貓,打電話去相關機構,就可以check到邊個係主人

      刪除
  9. 好可愛,不如收養佢吖^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔得架,佢有紋身,即係已經有主人

      刪除
  10. 好可愛,不如收養佢吖^_^

    回覆刪除
  11. 好可愛,不如收養佢吖^_^

    回覆刪除
  12. 你家是服務優良的貓酒店!超六星級,仲免費的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀,我哋係消閒按摩中心同小食店咋,鄰居(唔係主人)仲為咗佢,買咗貓廁所同床,等佢大駕光臨時,有得享用。。。

      刪除
  13. 回覆
    1. 佢好多選擇呀,唔知得唔得閑成日嚟lu

      刪除
  14. 其實咁樣都幾好喎,由得佢來去自如優哉悠哉仲好,唔一定要自己買隻回來養^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,久不久可以同佢玩,但係又唔使擔心遠行時嘅問題

      刪除
  15. 我鄰居以前有隻貓, 都常來同我地玩, 不過只玩無點心. ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 鄰居(唔係主人)仲為咗佢,買咗貓廁所同床,等佢大駕光臨時,有得享用呀

      刪除