我的網誌清單

2016年7月21日星期四

貓紋身

我跟王子一直都覺得,三色貓,應該係一隻好命貓。
佢應該有一個負責任嘅主人。
我們這裡,如果打算將貓放養,首先要俾佢响屋內住幾個月,體型開始較成熟,可以保護自己,就可以開始放佢出花園,慢慢接觸外面嘅世界,然後,佢自然會拓展佢嘅新天地。
不過响放佢出去前,要先做好絕育手術,同埋貓其實好易蕩失路,所以要幫佢紋身。
打從第一天我哋遇見三色貓,已經見到佢嘅紋身。
唔知你見唔見到?


係耳仔內側嘅一堆字/數字。
只要撥開啲毛毛,就會睇到,如果隻貓貓走失,遇到好心人,便會幫忙打電話去相關機構,幫佢搵番主人。
要知道,突然唔見咗隻愛猫,係一件令人好擔心,又好傷心嘅事啊。
三色貓,當然也有絕育嘅標記啦,就在它那長滿軟軟滑滑白毛毛嘅肚仔中間。
我們想,會如此照顧它既主人,大概也不會壞到哪裡去。。。

16 則留言:

  1. 回覆
    1. 用晶片睇唔到,啲人會以為佢係流浪貓,而且成本亦比較高

      刪除
  2. 回覆
    1. 通常係同絕育手術時,麻醉咗先做,瞓醒唔痛,反而其實絕育手術會痛

      刪除
  3. 我反而覺得貓很認得啲路,唔講咁遠,淨係我隔屋那一隻貓就常常出去幾日都識得返屋企……
    記得小時候,因家中的貓懶,母親不想要牠便想將牠流放,叫我抱牠到幾公里外的地方,誰知第二天又見到牠瞓喺門口!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我最近睇過貓嘅行為同心理分析,話原來唔係咁樣,其實係佢响回家路上遇到問題,貓其實係唔係太想離開自己領土嘅。。。

      刪除
  4. 唔知我度養貓有冇咁嘅規矩。問吓人先.

    回覆刪除
  5. 香港用晶片, 但多數FOR狗, 可能除左舖頭, 根本就唔會有人放養貓, 應該話家養貓9成都唔出街.紋身方便好多, 起碼唔洗帶埋隻貓去SCAN!

    回覆刪除
    回覆
    1. 用晶片睇唔到,啲人會以為佢係流浪貓,亦會容易啲比人偷貓
      香港真係用唔著,其實如果响呢度住城市中心嘅,都係唔會放養㗎

      刪除
  6. 咁佢主人住得遠唔遠架呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 寫呢篇嘅時候,其實我哋完全乜都唔知,遲啲會分享落去

      刪除
  7. 回覆
    1. 住城市真係唔得架,如果响我哋度住市中心嘅人,都係唔會放養囉

      刪除