我的網誌清單

2016年7月27日星期三

牛骨雜菜湯

某日嘅跳樓貨,係牛骨。
1.4kg呢個價錢,真係平到冇朋友。
已經好耐冇煲過牛骨湯,咁又煲吓啦。


本來想整韓式牛骨湯,但係又唔多想食飯,最後都係整麵包,配湯算數。

牛骨有好多唔同種類,有啲會多啲油,有啲會少啲,我呢隻係牛頸骨,瘦肉多啲,無肥膏,煲湯出嚟就會有一絲絲牛肉食到,同埋冇乜油。
牛骨比豬骨硬好多,出水後,煲嘅時間要長好多。
煲到啲肉開始腍,再加入喜歡嘅蔬菜,香葉同調味,再煲到蔬菜腍,試下味,就完成啦。

是日常餐:牛骨雜菜湯,伴紫菜沙律香蔥包。


21 則留言:

  1. 天氣熱, 飲湯食包就最好

    回覆刪除
    回覆
    1. 我要放涼少少先飲同食,無咁易食到出汗

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,而且冇乜油,少少酸酸地

      刪除
  3. 這個好味, 羅宋湯都好似用牛骨煲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得7成牛骨+3成牛腩係最好味嘅,因為佢哋有唔同香味,可以互相補足,而且牛腩煲完湯好好食,不過就會肥啲啲囉

      刪除
    2. Thank you, 我未試過加牛腩, 反而試過用牛尾, 下次又試試先. :)

      刪除
    3. 我依家好少買牛尾啦,因為佢加價太嚴重,直逼牛扒價錢,我覺得唔抵呀

      刪除
  4. 英國超市賣的牛骨,仲有好多肉,但好多肥,試過幾次都唔敢再買了。但牛骨湯真係好好飲,所以依家會買牛尾。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前試過唔同種類嘅牛骨,發覺呢個位係最瘦,無乜肥,接近唔駛去油呢,而且其實都係仲有好多肉,可以拆到一大碗㗎

      刪除
  5. 有啲牛骨要出水好耐,否則煲出來的湯會較深色和渾濁。
    而我呢邊牛骨通常斷包計,兩個Kg約五元左右。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,出完水仲要煲好耐,比較難出味

      刪除
  6. 你真識買,買到牛頸骨,瘦肉多啲,無肥膏!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實之前試過唔同位,發覺好多時牛骨湯都好多油,好得人驚,呢個位真係冇乜,好啱啲怕肥膩嘅人

      刪除
  7. 回覆
    1. 係呀,其實同羅宋湯好似,不過港式羅宋湯通常會再多一啲油

      刪除
  8. 我都好喜歡韓式牛骨湯,可惜這裡好難買到牛骨,唉

    回覆刪除
  9. 牛骨湯我都好耐冇煲過,多數用牛展煲多,好想飲呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都少飲牛骨湯,真係因為咁平先煲一次咋

      刪除