我的網誌清單

2016年7月28日星期四

椒鹽蠔菇

某天夜購,大量蔬菜生果大平賣,其中一樣,係蠔菇。
蠔菇我們久不久都買到,但係價錢就較高。
超級新鮮啊,一啲跳樓貨感覺都無,買咗四盒,打算食兩盒。


是日食素,其中一味菜式,係椒鹽蠔菇。
6-7湯匙麵粉,加入少少鹽,少少泡打粉,逐少加入水拌勻,個粉漿要厚一點,新鮮菇菌類會出水,太薄嘅粉漿係唔work嘅。
等30分鐘以上。
後來想想,250g蠔菇已經可以炸出一大碟,都係用一盒夠啦。


期間,可以準備定啲椒鹽,1/3茶匙辣椒碎(我用咗韓國辣椒碎),1/3茶匙糖,1/4茶匙鹽,1/4茶匙黑椒碎,拌勻。
將蠔菇放入粉漿,拌勻,再放入油內用大火炸。
如果你唔鍾意用太多油,半煎炸都得。
兩面炸到硬身,有啲金黃,就ok啦。
趁熱,灑上椒鹽,就完成。
香口嘢,唔知啱唔啱你口味呢?


18 則留言:

  1. 啱口味,不過都幾熱氣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,炸嘢始終都係熱氣,不過我哋唔多外食,冇乜機會食炸嘢,所以偶然整吓都ok

      刪除
  2. 正呀岩晒我!我試過整椒鹽白磨菇,但d椒鹽粉買現成咋,下次跟你溝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你下次可以試下蠔菇,秀珍菇,同雞脾菇,好有肉嘅感覺
      椒鹽粉自己溝好方便,而且無添加,所以我無買現成㗎

      刪除
  3. 原來椒鹽粉可以自己溝, 等我都整番樽, 我之前買現成咋. ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,而且可以根據屋企人口味加加減減,例如可以加啲花椒粉,咁就有啲麻辣風味囉

      刪除
  4. 香口野啱我呀。 蠔菇雖然有少少貴,不過輕秤,都OK。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋蠔菇係白蘑菇4倍價錢,真係算貴,不過你講得啱,佢輕秤,而且呢個餸用一盒250g已經整到一大碟

      刪除
  5. 你有冇試過釀啲碎肉喺菇菇度炸呀?我試過,很好食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀,跟住點沙律醬,係好好食

      刪除
  6. 大平賣真係令人心花怒放, yummy !

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,真係差好遠,依家一盒變幾盒啊

      刪除
  7. 回覆
    1. 我覺得好味㗎,而且有啲菇菌嘅鮮甜味

      刪除
  8. 香口野我啱, 不過唔想開油鑊 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都唔炸嘢,不過依家好少外食,冇乜機會食炸嘢,就久唔久炸一餐囉

      刪除