我的網誌清單

2016年7月22日星期五

偵查

最初遇見三色貓嘅時候,只覺得佢有點瘦,很嗲,很想得到愛。


最近三色貓經常响我家留宿,我跟王子開始覺得有點不尋常。
起初,我們怕三色貓主人擔心,想它回家去,讓主人見見它,可是,它一點離去嘅意思都無,很多時出去散散步便又在我家門前等候,或者去鄰居屋企寸門子。

後來想,可能是主人好少响屋企,三色貓好寂寞,於是經常外出,找別人去愛護佢。

有好幾次在家門前跟三色貓玩耍時,附近街坊總是問我們,是否養了新貓。

後來跟鄰居談起,發現咗唔少事情。

鄰居A:佢久不久會到我家花園留連,又會到我家地牢過夜。
鄰居B(資深鄰居):之前未見過佢喎,好大機會係被遺棄啦。
鄰居C:佢有時會到我家地牢過夜,我哋試過周圍睇吓有冇人貼街招尋貓,但係冇發現啊,我哋都覺得佢好似無屋企咁。
鄰居D(八卦鄰居):hmmm,唔知喎,係唔係鄰居E呢。。。(聲音變得好細,因為佢平時實在係無所不知,回答唔知應該唔係太習慣。。。)

跟住有時經過,都聽到啲唔係太熟嘅鄰居,正在討論佢。
大家,似乎都唔知佢係誰家貓兒。

資深鄰居後來跟我們說,其實呢啲事以前都發生過啦,特別係夏天暑假前,好多人想放假去旅遊,但係無人打理隻貓,想到以後無得放假旅遊,而且隻貓已經過咗最可愛嘅嬰兒時代,咁就遺棄佢囉,因為我哋嘅社區冇乜車,多自然環境,而且主要係連花園嘅屋,就會鍾意帶佢嚟呢度,然後遺棄。。。

王子就總是覺得,這麼可愛乖巧的貓貓,總不會有人捨得遺棄吧?!

我跟王子聽埋聽埋,覺得大家都係估估下,世事如棋,有著百般嘅可能性,往往同自己想像嘅不一樣,不過去查證啦。

某天晚上,我跟王子說,不如就憑個紋身去查吧。

王子贊成,立刻化身王子探員,原來,其中一隻耳嘅紋身係一個獸醫嘅電話,另一隻耳仔嘅紋身係佢嘅編號。

王子探員嘅報告, 下回分解。

17 則留言:

  1. 我會諗,這貓的性格就是很喜歡串門子(像我隔壁的貓貓),假如有人真的收養了牠,牠也許仍會像以往一樣的四處蹓蹥!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢確實係好嗲,好想得到愛護嘅貓,而且係好鍾意出街,周圍玩果種

      刪除
  2. 如果找不到主人。一係自己養,一起送去愛協。

    回覆刪除
    回覆
    1. 搵到啦,亦都有共識,下回分解

      刪除
  3. 哎吔,乜下回先分解,吊人癮㗎!!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 係呀,已經知道乜事,下回分解

      刪除
  5. 好想知結果呀!如果佢真係被遺棄,你哋會收養佢嘛?
    不過我聽過好多,響義工處領養貓仔,當佢大一d時就用d好爛既藉口退返比義工,但已經令貓錯過左bb時最可愛既樣,比人再領養既機會低左,有d人真係好賤。

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家有啲共識,下回分解
      係呀,如果過咗bb年代,真係會麻煩啲,因為已經無咁可愛,又要重新教導,但係其實最慘係老貓,多病痛,真係要遇上好心人先會有被收養嘅機會

      刪除
  6. 回覆
    1. 無嘅話,我哋只好比佢寄宿下去,直到事情有新發展

      刪除
  7. 真係好多人係假期時就遺棄佢地架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋呢邊報紙報道過,好多人鍾意响暑假前遺棄貓,如果好彩,就會响住宅區遺棄,咁都有啲機會被收養,如果响森林遺棄,咁就貓死一生啦

      刪除
  8. 放假去玩,都唔可以遺棄貓咪,搵人代照顧嘛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一樣米養百樣人嘛,道理係咁樣,但係好自私嘅人,確實無處不在

      刪除
  9. 放假去玩,都唔可以遺棄貓咪,搵人代照顧嘛!

    回覆刪除