我的網誌清單

2016年7月17日星期日

牛筋腩飯

早幾個星期,王子途徑亞超,叫佢幫我買咗幾盒牛筋。
牛筋成日缺貨,見到就要入多幾盒,放响冰格,以便不時之需。
某日,牛筋腩毒癮發作,典床典蓆,立刻煮返餐嚟解毒。


王子都好此物,所以一次過,炆咗2kg牛筋腩。
小菜園嘅沙律菜開始老啦,摘埋最後嘅成熟沙律菜當生菜食,腩汁郊外油菜,我至like呢。
真係好似平時行過,粉麵店飄出來嘅香氣啊。。。

29 則留言:

  1. 嘩....2kg,可以食幾餐,
    妳地真喺極好牛筋腩,
    喺咪用傳統柱侯醬炆煮,
    見啲色水好似,好吸引♡♡

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為呢樣嘢都幾嘥時間,我通常一次會整多啲入冰格。
      我用咗自己釀製嘅味噌炆煮呢。

      刪除
  2. 我雖然唔好牛,但鍾意食牛筋日腩

    回覆刪除
  3. 我都好喜歡食, 不過自己整次次吾夠淋, 可能要買個壓力煲幫手.

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果用明火炆吓焗吓,真係要幾個鐘先得

      刪除
  4. 牛筋炆得好靚,老DAD厭我炆太耐,不成型。

    回覆刪除
  5. 你講牛筋,我也想起香噴噴的牛雜…

    回覆刪除
  6. 我都係平時唔多食牛,但間中會食牛筋河

    回覆刪除
  7. 我都好鍾意牛筋腩,如果加啲支竹,嘩

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鍾意加蘿蔔呀,不過依家唔當造,唔靚囉

      刪除
    2. 蘿蔔都係上選,吸啲汁,嘩

      刪除
  8. 回覆
    1. 如果用明火炆吓焗吓,真係要幾個鐘先得,我用壓力煲,就快好多囉

      刪除
  9. 我好鐘意食牛筋,牛腩就麻麻地呢

    回覆刪除
  10. 牛筋腩毒癮.....我做緊 mask 都忍唔住笑左出來....我的毒癮都好深下!!! 好想食!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,其實唔止我有,王子都有,有幾個月買唔到牛筋,佢成日問住要我去check有無返貨,好煩呢

      刪除