我的網誌清單

2016年7月24日星期日

去向

要撥開三色貓嘅耳仔毛,再去睇佢嘅紋身,需要先取得佢嘅信任同令佢覺得舒服,才可以觸碰佢嘅耳朵。
用咗兩日嘅時間,終於睇到,但係睇唔清楚。
獸醫嘅電話,仲可以响互聯網上碰碰運氣,編號呢,就真係唔得啦。
試咗幾次,獸醫都話唔吻合。
去到第四次,謝天謝地,終於啱啦。
原來,佢已經兩歲,登記地址在我家300米附近。


我跟王子一早有共識,要主人解釋,為何唔見咗貓又唔搵佢,又唔聯絡獸醫。
如果他們刻意遺棄,我們不會讓他們知道我們住在那兒,也不會把三色貓交還。
很快,男主人已經致電我們,三色貓响兩日前清晨曾經回家一次,逗留一會又走了。
他們一家也發覺,佢最近經常唔見咗,有點擔心,但係因為佢久不久會回家露面,所以無貼紙尋貓。

王子跟我說,他們一定不是壞主人。

下午時分,他們家的女兒想來看看它,我也答應了。
不知動物是不是真有靈性,很奇怪,三色貓心情突然變得好差,唔想理睬我,跟佢平時甜姐兒嘅性格好唔一樣。

女孩到我家前5分鐘,三色貓突然走了,平常嘅佢,應該仲午睡緊,於是,我跟女孩開始聊天,等佢回來。

過程中,女孩神色有點怪異,起初我也不明所以,後來,卻懂了。
等了一小時,它也不回來,女孩只好帶著貓籠離去。

說也奇怪,女孩走後幾分鐘,三色貓就回來啦。

我連忙踏單車去告訴女孩,她媽媽便邀請我進去,聊起天來。
原來,三色貓本是鄰居棄貓,大約在三色貓五個月大時,他們鄰居買了一頭狗,狗卻不喜歡三色貓,狗狗日漸得寵,鄰居便決定不再讓三色貓回家,也不給餵食,讓它在街上流連,自生自滅。

後來,他們發覺三色貓長滿蝨子,而且變得皮包骨,而且什麼獸醫檢查也從來沒有做過,於是跟鄰居說,會收養它,帶它看獸醫,好好照顧它,後來,有幾次他們致電鄰居,看看他們是否想探訪三色貓,都被一口拒絕。

他們家其實也是獨立一間屋,有花園,一家四口連一隻狗,四隻貓,地方夠用,一直沒大問題。但係,佢哋屋嘅附近綠色範圍比我們家少很多,而且有車,附近嘅鄰居人人都又養貓又養狗,仲有着幾隻臭名遠播嘅貓霸王同狗霸王,也有欺負貓嘅小孩,因為家家有貓,三色貓唔會特別得到鄰居嘅寵愛。

這個情況,跟我家環境真係完全相反呢。

貓本身是領土性嘅動物,各自要有一定嘅勢力範圍,呢個情況下,三色貓應該係冇埞企,佢應該係想搵個新天地。

女主人其實很感謝我們照顧三色貓,通知他們,讓他們不用擔心,說到激動處,開始眼泛淚光,感到委屈,因為他們一直好疼愛貓兒,想不到它會想走,之前其實佢哋另一隻貓已經發生過類似情況,貓兒新投靠嘅鄰居住得不遠,但那鄰居並不友善,最後嘅關係亦搞得有點不愉快,現在又來一次貓兒離家出走事件,讓他們感到氣餒,想著以後還是不要養貓,只養狗罷了`。

女主人還帶我參觀他們為貓貓準備嘅東西,都是貴價貨,高級膳食,補充品同獸醫服務一樣不缺,我看看,真係覺得唔好意思,我們給三色貓食嘅,都係cheap嘢。。。

女主人也有問我們,會否考慮收養三色貓,說到這裡,女孩十分激動,有想爆喊跡象,不許媽媽說下去。

我連忙安慰女孩,說實話,我們沒有打算養貓,更加沒有偷他們家貓嘅意思,只是三色貓經常在外流連,不願回家,實在怕它有危險,我們也有難處呢,如果收養它,想來個旅行怎麼辦??但是如果他們真係放棄,我們又怕三色貓會被逼去唔願意去嘅地方,畢竟,我家係佢自己揀嘅,無人迫佢,所以,應該係佢所喜歡嘅。

或許,我們需要跟鄰居商量,看看可不可以互相幫忙,如果可以找到辦法,便可以讓它長住。

女主人提議,如果不麻煩我們的話,先讓三色貓兩面自由走,看看可不可行,其他嘅事,遲一點再決定吧,我也覺得,這是一個理性明智嘅做法,大家都唔需要面對太大嘅壓力。

所以,現在嘅方案係:共同撫養,如果他們家發現見不到三色貓又擔心嘅話,可以打電話給我們,想念它,可以來我家看看,或者帶它回家,我們也會幫忙通知其他鄰居,等三色貓可以融入我哋嘅小區,並且得到保護。

以後看看情況如何,再作打算吧。

這幾天天氣不穩,落大雨後氣溫下降,在三色貓嘅睡覺地方鋪上毛巾,希望佢睡得更舒服。

22 則留言:

  1. 都係個句, 貓好有主見, 係佢地揀主人, 唔係人揀佢地

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋鄰居都係咁講,不過因為佢已經有登記,如果主人要硬來,我哋都無辦法

      刪除
  2. 哦...貓兒真幸運,
    可以遇到珍惜它的鄰居,
    而且妳地又好有愛心,
    希望可以共同好好生活喇😊😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢真係算好好彩,捱苦嘅日子唔算長,唔知以後會發展成點,對於我哋嚟講,佢開心快樂同安全就得啦

      刪除
  3. 回覆
    1. 佢其實已經觀察咗一陣,因為其實大概個半至兩個月前,佢已經响我哋呢個小區視察緊,應該係想搵新家

      刪除
  4. 暫時呢個解決方法都幾好.

    回覆刪除
    回覆
    1. 算係啦,其實都未穩定落嚟,佢主人家庭情緒都需要時間去接受,我哋又因為佢突然忙碌咗好多,順其自然,其實係最好嘅方法,否則大家都好攰

      刪除
  5. 貓需自由空間很大,所以由兩家共同看顧其實才令貓安心快樂,不竟牠都曾經有過不愉快的過往!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗佢主人仲要啲時間接受,貓貓有離去嘅意思。。。

      刪除
  6. 今次三色貓識摸門口了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都未知以後係點㗎,可能遲啲佢又搵到另一家都未定

      刪除
  7. 三色貓真係好命搵到你們,幸福

    回覆刪除
    回覆
    1. 都未知以後係點㗎,可能佢主人將來改變主意,又或者遲啲佢又搵到另一家都未定

      刪除
  8. 其實貓真係好鬼有主見,即係買100張床仔比佢,最後佢會瞓響紙皮箱上...而家呢個ending都幾好,貓又可以去佢想去既地方,又唔怕日灑雨淋,最重要佢識揀地方,唔係去錯d變態屋企!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋真係怕佢响街上遇上危險,而且佢好堅決,如果我哋唔開門,佢就一直等落去,落雨都照等,如果佢發現我哋响屋內,但係唔開門,佢就喊

      刪除
  9. 三色貓條命都算好啦,有兩家人都咁錫佢^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係算唔錯,捱苦日子短,有好多貓,一世都未幸福過

      刪除
  10. 回覆
    1. 係啦,情理上我都唔想成日keep住人哋隻貓,但係又唔想佢留連街上,依家大家有共識,就安心好多

      刪除