我的網誌清單

2016年7月6日星期三

夏日特飲

我家,好少買汽水。
一年當中,可能會買一兩次無糖汽水,買得最多嘅時候,係因為有訪客到。
我哋比較習慣,自製夏日特飲,都係啲健康啲,低糖或者無糖嘅特飲。
今次訪客帶來大量物資,其中兩樣,係山楂同菊花。


我家很多時會製作冰茶,我鍾意茉莉同烏龍,好似日本嘅便利店/自動販賣機買到嘅咁,不過我唔鍾意有甜味。
王子都愛飲冰茶,但係如果晚上喝,佢一定會瞓唔著。
所以,我要整啲其他類型嘅比佢,以往我比較多製作香草茶同花茶,今年試下呢兩種新口味,睇下佢接唔接受,估唔到,佢反應好好喎。
每當天氣預測氣溫會飆升之前,我都會整定大量,入樽放雪櫃,天氣熱,個人容易心火盛,飲咗會舒緩一啲。

26 則留言:

  1. 這個幾好喎﹗要先煮熱嗎?還是用熱水沖泡就得?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以煲一陣(10分鐘左右),加糖,熄火,焗至放涼。
      但係我比較懶,同埋王子唔鍾意咁濃味,通常係入啲落一次性茶包,加糖,加熱水,焗一陣。

      刪除
  2. 未試過呢兩樣一齊煲。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 依家果汁都少買啦,因為糖份太高,唔飲得咁多

      刪除
  4. 自家製凍飲我一定要有糖。

    回覆刪除
    回覆
    1. 茶我可以無,山楂,菊花呢啲一定要有少少先好味

      刪除
  5. 回覆
    1. 係呀,天氣熱,王子返到屋企,打開雪櫃就有得飲

      刪除
  6. 小時候,那些士多會有自製五花茶和豆漿出售,入落汽水樽放入汽水櫃,一毫子一支,想起就開心啦……

    回覆刪除
    回覆
    1. 五花茶,豆漿,我都覺得好味㗎

      刪除
  7. 回覆
    1. 睇下你落幾多,我通常唔會落太多同焗太耐,當西人啲樽裝有味水咁飲,但係我都係覺得,山楂,菊花呢啲一定要有少少糖先好味

      刪除
  8. 山楂可以煲酸梅湯我至like

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 係呀,而且有益,我當西人啲樽裝有味水咁飲

      刪除
  10. 我喜歡酸梅湯, 細個夏天時常飲.

    回覆刪除
  11. 好介紹,一定要試下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 試下啦,呢個可以煲,又可以唔煲,淨係焗水飲都得,不過要落少少糖喎

      刪除
  12. 好介紹,一定要試下。

    回覆刪除