我的網誌清單

2016年7月8日星期五

小菜園近況

天氣不似預期!
這一年嘅天氣超多雨水,溫度高企嘅日子,暫時也不算多。
踏入七月,和暖天氣開始穩定,植物開始生長得快一點。
某天發現,我家嘅年度第一瓜,終於出現啦。
是翠玉瓜呢。


其實已經可以採收同食,但係我鍾意食大瓜多啲,所以要耐心等等。
後面還有其他瓜bb,等著成長呢。
去年嘅翠玉瓜種植很成功,今年決定多種,有六棵呢。


番茄一定要種啦!不過王子愛吃車厘茄,所以今年沒有種大番茄,只有車厘茄。
有三十多棵呢。
車厘茄開始逐漸長出來啦。


還有它,應該很陌生吧。
是牛蒡嘅花蕾,開花時再跟大家分享。


芫荽已經長出大量嘅花,好似滿天星咁,好靚呀!!


荷蘭豆嘛,躲在一角,有點被我遺忘了。


荷蘭豆嘅個頭已經長得不小,今天晚上有荷蘭豆吃囉。


密密麻麻的,是假青蘿蔔swede。


仲係有點細,等等吧。


還有泰國通菜,雖然天氣唔算熱,但長勢也不錯,只是有點慢。


紅菜頭真的不怎麼需要打理。


撥開看看,個頭還是細細,還要耐心等候。


22 則留言:

  1. 回覆
    1. 因為通菜需要好多陽光,但係同時又需要好多水,所以農夫好多時係响水田種,如果係家庭嘅話,就可以用密底嘅花盆種

      刪除
  2. 通菜係種子種? 我之前試過, 不過吾成功.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好易種,但係要天氣熱,大太陽,同泥土夠濕先得

      刪除
    2. 其實都可以用cuttings種,但係我覺得效果麻麻

      刪除
  3. 親手採摘,有不捨的感覺嗎?^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 初初可能會有,但係依家耐咗,就習慣咗啦

      刪除
  4. 親手採摘,有不捨的感覺嗎?^_^

    回覆刪除
  5. 翠玉瓜好靚喎,我地種唔到呢。
    你的花園陽光夠,真羨慕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我個花園陽光好勁,如果種菜反而唔掂
      翠玉瓜其實好易種,唔駛點打理,但係真係要夠熱,夠陽光先得

      刪除
  6. 原來o個D叫牛蒡﹗我以前o係黑森林成日都見到野生的﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇資料話日本牛蒡其實係源自歐洲㗎,所以响歐洲其實係會見到,不過佢有唔同品種,有啲睇落好似日本牛蒡,但係其實又唔完全一樣

      刪除
  7. 回覆
    1. 係呀,新鮮時,其實翠玉瓜好有光澤,而且表面好多毛毛添

      刪除
  8. 翠玉瓜易種,就唔知點解呢度除了收成期外(得一個月左右時間),其它時候就貴到飛起?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果天氣唔夠熱,唔夠大太陽,佢生長會好緩慢,出瓜率會下降,所以會貴呀

      刪除