我的網誌清單

2016年8月11日星期四

請君入甕

某周日起床,發現客廳中間,有一pat黑色嘢,仲有少少血漬。
唔通三色貓出血???
連忙叫醒王子,佢話係老鼠嘅內臟,看來,三色貓帶咗老鼠返黎,食咗大部份。。。
但係,三色貓依然係獵人上身,周圍望,王子話,即係佢亦帶咗一隻活口返嚟,但係比佢走甩咗。。。。
我即刻鍾小姐上身:oh my God!!
晚上,真係聽到廚房有聲,隻米奇應該匿埋響地台後面,都無辦法,唯有將廚房門關上,明天再算。
隔天,一包新買嘅貓糧,真係比佢咬穿咗,真係响廚房啊,除咗我哋知,三色貓都知,佢仲應該見到添,只係掂唔到。
咁無辦法啦,只好靠人類智取,請君入甕。
傍晚,王子買來捕鼠器。


這次嘅鼠餌,係餅乾+花生醬,據說,老鼠好愛花生醬。
這個是人道捕鼠器,王子堅持要人道對待老鼠,絕不想用老鼠夾或者其他有殘忍成份嘅方法去捉佢,因為王子唔想攞佢命,或者令佢受傷,捉到之後,打算放生佢返大自然。
我呢,就唔理咁多,唔該快啲搞掂佢!!
Oh my God!!!


以下圖片,唔該慎入。。。。。。。。。。。。。
。。。。。。。。。。。。。
。。。。。。。。。。。。。
。。。。。。。。。。。。。
。。。。。。。。。。。。。
。。。。。。。。。。。。。
。。。。。。。。。。。。。
。。。。。。。。。。。。。

隔天早上,已經搞掂啦!!王子趁我未起身,上班前,已經將佢放走。。。。
王子話,隻老鼠其實好細,只係得5-6cm左右,仲極度驚慌,周圍抓,好慘慘鼠。
唔該,後會無期呀。。。。


28 則留言:

  1. 隻老鼠可能係三色貓送比你哋嘅禮物..haha..講真架,佢哋覺得係寶就送比佢嘅救命恩人,我都試過收dingding禮物,放左隻死四腳蛇響我枕頭,企我側邊等我起身收禮..haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 此留言已被作者移除。

      刪除
    2. 其實打從第一晚佢响我屋企留宿,當時佢仲未係自出自入,已經在我家門前留低一隻完整死老鼠
      有原因架,我下一篇寫吓

      刪除
  2. 所以有時俾佢地自出自入, 係有風險 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你家貓兒係咪自出自入?有無帶生老鼠返黎?

      刪除
    2. 生、死都有啦, 仲有 tweety

      刪除
  3. 我地係唔會放生老鼠,好似好唔人道。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 我好驚呀,王子就話好正常,久不久會發生
      其實打從第一晚佢响我屋企留宿,當時佢仲未係自出自入,已經在我家門前留低一隻完整死老鼠,死老鼠我都仲ok,生嘅真係唔掂囉

      刪除
  5. 呢個捕鼠器好實用喎,我只識用老鼠藥咋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,雖然貴少少,但係可以永久用,而且係人道方法,我哋呢度好多有花園嘅鄰居都有買,因為有時花園都有呢啲小鼠。用藥佢唔知會响邊度死,要周圍搵同埋如果隱蔽,就會發臭。用老鼠夾最平,但係好大機會整到佢殘廢甚至死,所以王子堅持唔肯用。

      刪除
  6. 你講開老鼠,都唔知點解早幾日我屋企都發現鼠蹤,係咁多年來嘅第二次,但現在還未知走咗未?因我放了些過期鼠藥,看到有些老鼠屎……

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時佢可能會响外面花園走咗入屋,如果有老鼠屎,則係佢响你度搵到嘢食啦
      但係我唔鍾意用藥,用藥佢唔知會响邊度死,要周圍搵同埋如果隱蔽,就會發臭。

      刪除
  7. 三色貓好可愛,你哋好有緣呀~

    回覆刪除
  8. 三色貓好可愛,你哋好有緣呀~

    回覆刪除
  9. OMG!!!!!!!! 真係無諗過會咁....

    回覆刪除
    回覆
    1. 要睇隻貓囉,通常點都會帶嘢返嚟㗎,有時仲會係昆蟲,或者雀仔

      刪除
  10. 我小時候的貓女,咬斷老鼠頭,將老鼠身留在閣仔地板上,我一開燈,老鼠身就在我腳趾旁,嚇到我呆滯分多鐘後狂跑離開,不斷打冷震,之後,我不敢再撫摸貓女。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我一早就知會有呢個情況,同埋成日睇啲動物紀錄片,知道係咁,所以唔多驚,但係帶生老鼠就唔同啦,麻煩好多。。。

      刪除
  11. 將佢放走 --- ahhhhhhhhhhhhhhhhh, 佢可能再回來,唔好呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲係啲田間/花園小鼠,本來係屬於自然嘅,冇心攪我哋,係唔好彩俾三色貓捉到,再玩弄一番,所以我哋俾佢返回大自然囉

      刪除
  12. 唔喺話屋企有貓就無老鼠嘅咩,
    帶咗老鼠內臟入屋...😱😱
    哩個捕鼠器都喺得,
    我老豆年代唔會放咪咪走,
    擺去屋外示眾😂😂
    以驚效尤,其他咪咪唔敢再嚟架🙅🙅

    回覆刪除
    回覆
    1. 屋企有貓,會快啲知道屋企有冇老鼠就真,佢啲行為會唔同晒,但係如果有啲位佢去唔到,一樣無辦法
      個捕鼠器可以永久使用,而且人道,所以都值得投資
      我哋覺得小鼠已經好慘,所以無諗住再令佢受苦,比佢返去自然界算啦

      刪除
  13. 希望佢唔好再去打獵帶啲米奇獵物返來啦,生同C嘅都唔想見:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會㗎,呢個係天性,佢一定會想咁做呢。。。

      刪除