我的網誌清單

2016年8月31日星期三

焗豬扒飯

久違了,真的久違了!
講嘅係焗豬扒飯。
是咁的,屋企有物資要清理,當中有芝士,有豬扒,也有隔夜飯,諗諗吓,不如整個港式美味出來啦。。。


雖然話係焗豬扒飯,但係其實只得少少豬扒,反而蔬菜就一大堆。
王子聞到香味,以為我焗pizza,no呀,係港式快餐店名物呀。
佢突然間同我講,呢個係pizza飯。。。
pizza。。。飯???!!!
我真係從來冇咁諗過,諗吓又係喎,配料同pizza真係好似。
或者,我哋習慣咗响一個角度睇嘢,咁呢個永遠都係焗豬扒飯,但係換個角度睇,其實,佢又真係pizza飯喎。


我今日仲好有心機咁整埋炒飯底添。。。


21 則留言:

  1. 回覆
    1. 炒飯底好食啲,啲飯無咁易林晒

      刪除
    2. 係呀,啲飯會乾身啲,同埋有啲雞蛋嘅香味

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢樣食物真係好,大人細路都鍾意食

      刪除
  3. 回覆
    1. 呢個真係唔少工序,要用嘅時間都長長地

      刪除
  4. 咦!係喎,啲料同pizza差唔多.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,佢記憶裏無大x樂同一哥呢樣嘢,所以佢會睇到一啲我睇唔到嘅嘢

      刪除
  5. 我諗除炒飯底外,個汁就最重要,要煮到百分百似港式…相信都有啲難度。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗間間快餐店都有自己秘方,個個味道都有啲唔同,最緊要係自己滿意啦

      刪除
  6. 回覆
    1. 哈哈,真係呀?太多菜,連豬扒都見唔到啦

      刪除
  7. 焗豬扒飯配炒飯底最好味呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,香啲乾身啲,不過又肥啲囉

      刪除
  8. AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, my favorite <3

    回覆刪除