我的網誌清單

2016年8月7日星期日

白果雞蛋腐竹洋薏米糖水

對好多人嚟講,呢個糖水,真係冇乜特別。
但係對我嚟講,就好珍貴啦,因為係香港來嘅食材。
訪客從香港帶來兩斤白果,某日終於的起心肝,剝殼入冰格保存。
我從小到大,都好討厭剝殼,捉埋王子一齊做,快啲可以搞掂。


另外訪客又帶來靚腐竹。
亞超其實係有真空包裝嘅白果同包裝腐竹賣嘅,但係白果就無乜味,不過都唔夠腐竹衰,啲腐竹煲唔爛㗎,好似膠片咁,所以買過一次就怕怕啦。
除咗白果腐竹,仲加入咗雞蛋同洋薏米,糖就用天然黃糖。
真係好耐冇食,係久違嘅味道。


王子係未食過呢個糖水嘅,佢見到個樣,覺得好奇怪,知道啲原材料,覺得更加奇怪,唔明點解我哋會用所有佢心目中嘅咸材料,去做一個甜品。
我跟他說,無預佢食,啲材料咁珍貴,佢最好唔好食添呀。
比我一咁講,佢反而好想食喎,試味之後,仲讚好有驚喜,估唔到咁好味,自己走去食咗一大碗。。。

20 則留言:

  1. 我覺得呢個糖水嘅靈魂係白果,但唔知點解以前我細個時唔食㗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就從小到大都好鍾意食,無論點煮都覺得好食,好鍾意佢嘅味道

      刪除
  2. 很經典的糖水,細個時唔識欣賞,現在很喜歡!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果同紅豆沙,麥米粥嗰啲比,我鍾意呢個多啲,可能我比較怕飽肚嘅嘢

      刪除
  3. 回覆
    1. 返香港我會食啲帶唔走嘅嘢,魚皮餃,墨魚丸,蝦餃燒賣果啲

      刪除
  4. 我一直唔喜歡食白果,所以多數都係煲腐竹雞蛋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同你相反呀,我好鍾意白果嘅味道

      刪除
  5. 回覆
    1. 我從小到大都好鍾意食,點煮都覺得好食

      刪除
  6. 白果聽講喺歐洲係有得執㗎。但係我唔識邊啲係白果嘅樹。
    講咗一大輪其實我唔食白果㗎,腐竹我都唔食嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,不過我未見過,可能响森林中間,但係白果樹要好多年先會結果㗎
      點解唔食呢?因為個味道定質感?

      刪除
  7. 但係對我嚟講,就好珍貴啦,因為係香港來嘅食材-- 原全明白,我啲腐竹都係香港有人帶來給我才有咋 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔係睇你blog,我真係唔知新加坡有咁多嘢都無,我一直以為好多嘢都買到㗎

      刪除
  8. 以前細個會幫手用槌仔揼開個殼卜一聲幾好玩,近年就好少食

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企都係用槌仔揼,不過我技術好差,成日揼爛㗎

      刪除
  9. 我反而唔中意食白果, 見到都會揀返出嚟..haha
    而家先醒起, 我都好耐無食雞蛋糖水><

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好鍾意呀,通常唔食果啲人都會畢晒比我
      你搵日又煲吓啦

      刪除