我的網誌清單

2016年8月16日星期二

湯渣再循環

小菜園嘅一角種咗啲紅菜頭,唔係太大隻,係今年春天開始種植嘅。
我想種其他嘢,於是整理咗佢,準備煲個素湯。
材料都唔少㗎,有紅菜頭,紅菜頭葉,甘筍,眉豆,栗子同腰果。
望住啲湯渣,心裡好清楚,王子一定會唔鐘意食,佢會覺得淡茂茂。
但係一堆湯渣唔食,真係好可惜,於是,來個佢一定會讚好味嘅循環再煮。


湯渣放入鑊內,加入一罐番茄,半罐水,蒜粉(無可以用蒜蓉),炸洋蔥片,醬油,少少糖,用中火炆煮10分鐘左右,期間可以用鑊鏟將啲大塊嘅湯渣分成細塊啲,試味。
因為呢堆湯渣已經冇乜味,所以啲提味嘅蒜粉同炸洋蔥片,調味嘅醬油,都要落多啲啲。


跟住加入花生醬,拌勻,加蓋,熄火。
加咗花生醬,個醬汁會濃同杰好多。
有時間嘅話,最好將佢放一陣,等啲材料入味啲,晚餐時分才加熱。


是日晚餐,紅菜頭素湯,小麥糠飯,番茄花生醬炆湯渣,仲有車喱茄海藻沙律。
果然,王子覺得個炆湯渣好好味,好過清湯嘅多多聲,而且,仲覺得個樣似一般嘅西洋素食燉菜添。。。
等咗一陣嘅炆湯渣,食材嘅味道會同提味調味料融和得好啲,因為有紅菜頭,顏色都會由紅色變咗桃红色。


28 則留言:

  1. 你完全將湯渣變成一道餸,勁!仲係貴價餐廳級數!你係堅叻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 過獎過獎。。。
      無辦法啦,呢排成日煲素湯,湯渣食到厭,咁樣煮唔使浪費,大家又唔覺得自己食緊湯渣,似係新餸多啲

      刪除
  2. 回覆
    1. 係㗎,呢度可以分到4-5碟碟頭飯,夠晒一家人食

      刪除
  3. 每次食唔晒的湯渣二話不說我一定會掉晒佢,估唔到湯渣都可以變成一個餸,勁呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實有啲湯渣都幾貴,但係食得多真係好悶,如果變咗個新餸,咁大家都開心

      刪除
  4. 我地多數會食埋湯渣,你重勁,可以做多樣餸`

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋都食㗎,但係如果煲素湯好密,湯渣特別多,就會食到厭,所以要諗啲方法處理

      刪除
  5. 勁啊! 除左煲湯舊肉我老公會食, 其他湯渣有我食咋.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋依家比較少煲有肉嘅湯,反而係素湯多,但係素湯好多湯渣,所以如果煲得好密,就會食到厭,所以要諗啲方法處理

      刪除
  6. 紅菜頭湯渣我會食架,唔使煲得耐,食落都好有味。今年我地的紅菜頭都係好細隻,以為自己買錯種子呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次煲得耐㗎,但係炆完仲係好甜,啲栗子同腰果又粉粉地,味道唔錯呀
      唉。。。我啲紅菜頭都係呀,好細隻!!我諗同天氣有關,等咗好耐都係咁細,索性清理咗佢,種第二啲算啦

      刪除
  7. 湯渣再造,堅呀!
    妳真的是天才厨神!

    回覆刪除
    回覆
    1. 過獎過獎。。。
      咁樣我覺得幾好味㗎,似西人嘅vegetable stew

      刪除
  8. 回覆
    1. 我哋入秋之後,都有類似嘅vegetable stew賣

      刪除
  9. 一個字:堅!
    第二個字:勁!
    第三的三個字要由王子講:錫晒你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好鍾意呀,唔覺得係湯渣,覺得係vegetable stew咁囉

      刪除
  10. 我地少湯渣,但真係有都會變身成醬送飯,但落花生醬真係第一次聽!應該好香, 有創意呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋呢排成日煲素湯,所以好多湯渣,真係食到厭,呢個方法就係想將啲湯渣變咗西人嘅vegetable stew
      落花生醬真係好香㗎,好似擔擔麵果陣香氣,尤其係呢堆已經無晒味嘅嘢,落咗真係有明顯分別

      刪除
  11. 男人口味重的,這是個好方法,惜食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為呢排成日煲素湯,連我都食到厭,但係又唔想浪費,所以要搵辦法解決

      刪除
  12. 最緊要好味道,又夠環保^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,我覺得咁樣,兩個重點都cover到

      刪除
  13. 比夠十個like你!������������������

    回覆刪除