我的網誌清單

2016年8月24日星期三

等了又等

今年嘅天氣真係超奇怪,雖然係夏天,但係好多時,我係要著長袖衫嘅呢。
天氣影響,有些農作物,係等了又等,都係冇乜起色,以龜速生長。
終於,秋葵開花啦!!!
係咪好靚呢??


秋葵嘅開花時間好短,跟住就會枯萎,掉下,再長出可食用嘅部份出來。
我同王子,都好喜歡食秋葵,一直都希望等到收成。
看看,左邊既係可食用部分,右邊係未開花嘅秋葵,係咪好似樣呢?


天氣報告話,跟住個幾日會超級熱,佢應該會長得好快。
已經八月啦,不知秋葵今年,仲可以為我哋帶來多少收成呢。。。

20 則留言:

  1. 肥嘟嘟的秋葵,幾可愛。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 真係唔多熱,上年就熱c人。。。

      刪除
  3. 回覆
    1. 可能你唔鍾意啲滑潺潺嘅嘢,我就好鐘意,但係呢度好難買到,即使有都又貴又唔靚

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀,好食呀,佢仲有好多煮法,都係好好食呢

      刪除
  5. 是用種子種嗎? 我地剛剛熱兩日,明天就會降溫有雨了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我响園藝中心未見過有苗賣,用種子種容易呀,但係佢真係需要多陽光同夠熱先生得快

      刪除
  6. 今個夏天我覺得唔太熱。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,印象中好少咁涼,跟住果5,6日就熱喇

      刪除
  7. 我以前o係香港成日見,但真係未食過。德國係咪無得買?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有㗎,不過通常要去印度超先有,有時亞超都有,不過就要預咗貴同埋唔多新鮮囉

      刪除
  8. 回覆
    1. 係呀,啲花好靚,而且食得,我好鍾意呢
      你度容易種呀,我哋就無咁易啦,真係要睇天氣

      刪除
  9. 回覆
    1. 哈哈哈。。。我明我明。。。。

      刪除
  10. 回覆
    1. 係呀,好開心,咁年天氣真係麻麻,初頭都唔知等唔等到佢開花。。。

      刪除