我的網誌清單

2016年8月9日星期二

蘑菇薯片薄餅

响小菜園做清理工作,掘吓掘吓,又搵到兩隻薯仔。
家中剛巧有芝士又有啡蘑菇,小菜園又有大量羅勒,做個蘑菇薯片薄餅,都唔錯喎。
王子一知道有薄餅食,開心不已,我家從不叫薄餅外賣,王子總覺得家裡自己做嘅,用料豐富認真,無咁肥膩亦無咁咸,啱佢口味多一點。


王子愛吃脆底,薄底,我有做足㗎。
薄餅在焗時,有人聞到香氣,不斷問仲要幾耐,唉,要食脆底係要等㗎,咁心急,邊可以整到好嘢食呢。。。


25 則留言:

  1. 我喜歡一種薄得嚟好似比薯片厚少少的pizza ,但自己做又做唔到,咁只好出去買!
    而你可以做到咁薄皮嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 做到㗎,不過方法唔一樣囉,我比較少食咁薄嘅pizza,因為王子都係鍾意脆底之餘,中間仲有少少軟軟地嘅麵糰果種

      刪除
  2. 回覆
    1. 應該話係佢每逢聞到pizza香味就會好心急

      刪除
  3. 整得好脆好薄啊! 請賜教, 我老公都喜歡薄底架. ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以睇番呢度呀:http://homemade-blog.blogspot.de/2014/08/blog-post.html
      不過我轉左新焗爐,今次有啲改變:個麵糰份量係細咗,咁會薄啲,同埋係先用230度下火最低層焗20分鐘左右,check下個底開始硬同少少金黃,再轉230度上下火最低層焗10-15分鐘左右,檢查個底夠金黃,就可以啦
      我覺得重點係,先搞掂個底,個面反而好易搞,同埋麵糰份量不能太多,油亦一定要落得夠,同埋如果你真係想再薄啲,就酌量減少個resting time,祝成功!!

      刪除
    2. 謝謝你的食譜, 等我下星期用你既方法試試先. :)

      刪除
  4. 王子無可能會對出面街d食物有興趣吧!最好都響屋企!呢個B脆餅底點整呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係唔多肯出街食㗎,佢話又貴又唔好食,除咗食壽司啦,因為有啲材料我哋係唔容易買到
      你可以睇吓上面嘅留言,如果我寫得唔清楚,你再話我知啦。。。

      刪除
  5. 回覆
    1. 我哋買個兩三次takeaway,食咗一塊已經成手油呀,個紙盒底都係好多油,好驚囉

      刪除
  6. 回覆
    1. 其實幾夾㗎,尤其係同薄底pizza,厚底我反而覺得唔多夾

      刪除
  7. 你引我啦,我都好耐無食 pizza 啦,自家整幾時都係最好食架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋買過幾次takeaway,次次都好失望,唔脆好咸又好多油
      正宗餐廳食嘅石爐pizza就好好多,但係價錢都好高吓

      刪除
  8. 我都極少食出面嘅pizza.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋買過幾次takeaway,次次都好失望,唔脆好咸又好多油
      正宗餐廳食嘅石爐pizza就好好多,但係價錢都好高吓

      刪除
  9. 好靚的自家田園披薩, 脆底更正!!! 
    對,自己做無咁咸!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝讚賞!!
      係啦,其實我哋takeaway都唔係平㗎,但係次次都好失望,唔脆好咸又好多油

      刪除
  10. 我都鐘意脆薄底,芝士加蘑菇好正呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係幾好食㗎,新鮮時脆卜卜又熱辣辣

      刪除