我的網誌清單

2016年8月15日星期一

青瓜牛油果三文魚井

突然間又熱辣辣,都係整啲凍嘢食吓,是日食青瓜牛油果三文魚井。
王子以前其實係唔食魚生壽司嘅,因為我鍾意食,佢就開始食,而且越來越喜歡食。
現在住得離有魚生賣嘅地方好遠,已經無再去買魚生啦,幸好還有魚生宅配呢回事,否則真係乜都無得食。。。


只係將青瓜粒,少少日本芥辣,糖,日本醬油,拌勻,加入魚生粒,等5分鐘,食前加入牛油果粒拌勻,鋪在已放涼嘅醋飯上,加點紫菜,就完成啦。
食嘅時候,我留意到一樣嘢。
我呢,喜歡拌勻食。
王子呢,喜歡不拌勻,順著食。
唔知係咪顯示我哋性格嘅不同呢。。。。。。。。
唔知,你會選擇點食呢????


26 則留言:

  1. 回覆
    1. 我都係,覺得唔會飯還飯,餸還餸咁

      刪除
  2. 回覆
    1. 我有教王子應該係咁食,不過佢應該唔習慣

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀,越來越欣賞,同埋知道邊啲係真,邊啲係假嘢

      刪除
  4. 我見我度啲人唔興撈埋啲嘢食㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我度都係咁,連肉醬意粉都係順住食

      刪除
  5. 我都喜歡不拌勻,順著食。

    回覆刪除
  6. 咁巧,昨日我剛去日本餐廳食chirasi don,我喜歡不拌勻,但係唔係順著食,係選食邊塊,最後當然全部食完,哈哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. chirasi don。。。巧巧味呀。。。。
      原來你係咁,我唔鍾意咁㗎,我鍾意拌勻,鍾意平均嘅感覺

      刪除
  7. 呢個丼每一樣我都好中意食!牛油果用日式食法真係好match!
    我老公同你一樣中意撈勻晒嚟食, 我就相反,當然我地性格都係天同地咁啦!ha

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,牛油果日式食法真係唔錯
      我覺得真係同人嘅性格有啲關係,我鍾意乜都撈勻,好似韓國人咁,撈撈撈,如果要順住食,我會覺得怪怪地

      刪除
  8. 回覆
    1. 哈哈,其實我試過順住食,感覺係優雅啲,但係唔習慣囉

      刪除
  9. 呢個唔啱我,不過超啱袁生食

    回覆刪除
  10. 我都喜歡撈埋吃!不過,我唔喜歡食牛油果,而且香賣得好貴。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好鍾意呀,但係我哋近一兩年貴咗好多,而且有時仲好細隻添

      刪除
  11. 王子應該係按步就班有條理的人?我地兩個都係撈雲後鯨吞的! XD 呢個食譜幾好,易整又可以多食牛油果,我成人日到熟透的牛油果大減價但唔知點食 (除左壽司) 所以無買。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,佢係個啲樣樣好整齊,劃條線都直過人個啲,我就係鬼主意多多嗰啲
      我個邊牛油果一減價,一係就變咗超細隻,如果大隻,就嘭嘭聲俾人買晒,好羨慕你度呢
      如果用嚟整三文治,牛油果煙三文魚,或者牛油果沙律吞拿魚之類,或者切粒同沙律一齊食,我都覺得好好食㗎

      刪除
  12. 我都係會選擇唔撈埋一齊食,我係一個連食壽司都要將件魚生同舊飯分開食嘅人……(^_-)……

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩,我同你係完全相反呀。。。。

      刪除