我的網誌清單

2016年8月12日星期五

貓兒說愛我

昨天說到三色貓帶咗老鼠返屋企,好多人第一個反應係,佢係想送禮物俾我哋。
其實,原來貓嘅心理分析,係完全另一回事呢。


貓嘅基因內,好神秘地存在咗一股打獵嘅心,即使係從小到大都係養在家中嘅貓,只要將佢放出去,見到老鼠,佢一樣會學識點樣去捉。

呢種嘅基因,即使係佢哋已經變咗家貓,有貓糧食,生活安逸,一樣唔會消失。

但係如果隻貓係跟貓媽媽生活過,貓媽媽就會搵機會教識佢哋關於打獵嘅秘技,開始嘅時候,會帶一隻死咗嘅返來,引起佢哋學習嘅興趣,當貓媽媽覺得啲貓仔夠醒目掂當,就會帶一隻活嘅返嚟,响小貓面前玩弄一番,其實係教導小貓一啲技巧,跟住就會叫佢哋自己實習。

Copycat嘛,咪就係咁囉。

如果無跟貓媽媽生活過嘅小貓,到佢做媽媽嘅時候,呢個基因亦會浮現出來,佢會主動教自己嘅小貓。

好似好殘忍咁,但係其實,呢個係佢哋生存要有嘅特質,一直保存著,唔知邊一日落難,可以保佢一個萬全。

咁點解佢要帶返屋企俾主人呢?其實,除咗係想炫耀自己嘅真功夫,分享食物,仲係想教識主人,打獵係好重要,否則佢怕主人會餓死,係貓守護主人嘅表現。

其實,只要係隻貓緊張,想保護嘅人,佢都會咁做,未必一定要係主人。。。

貓同狗唔一樣,表達愛意無咁明顯,呢個係佢嘅其中一種方法。

如果佢帶隻生嘅返嚟,則係代表佢打獵嘅時候,其實係一心諗住我哋,所以無將老鼠殺死,反而係從老遠特登帶佢返屋企,其實係講緊我愛你。。。

係咪好warm呢??所以,雖然三色貓攪咗壇嘢被我同王子,我哋都係嬲唔落㗎。

26 則留言:

  1. 我隔壁三隻貓,就只有一隻有打獵心態,其牠兩隻係宅貓……

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,都係同性格年齡有關,佢可能仲係年輕,而且好重好奇心

      刪除
  2. 回覆
    1. 唉。。。還來不及享受愛。。。都係驚有鼠患多啲。。。

      刪除
  3. 貓奴身份卑微, 亦唔想學打獵, 唔駛咁錫我 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢先係腦細,由佢決定你使唔使再進修

      刪除
  4. 你已經送晒3色毒喇!haha..
    我隻貓多數送佢d公仔比我,有時一隻有時成堆放晒我身上,一起身又見佢等我收貨,可能佢心目中我係King Kong, 佢要定時奉獻美女比我,等我唔會追殺佢..haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉。。。我都係驚有鼠患多啲。。。
      其實佢哋係鍾意送嘢俾人,我諗可能佢當咗d公仔係獵物

      刪除
  5. 可能佢會愈來愈愛你,愈送愈大禮啵 :-))))))

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係神奇妙算,又有一鑊啦。。。

      刪除
  6. 哈哈,會唔會係你地自我陶醉呀...

    回覆刪除
    回覆
    1. 研究分析係咁講,真唔真唔知呀,不過如果佢會咁樣對自己嘅小貓,點都應該係美好嘅

      刪除
  7. 我隔離左右的貓狗都會扶老鼠 (除了一隻老貓),主人們都不知幾自豪呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實如果佢唔帶入屋,我都ok㗎
      佢仲試過幫其中一個鄰居嘅前園捉到老鼠,睇到幾個鄰居嘩嘩聲

      刪除
  8. 我最近在網上看見一段短片,是老鼠捉貓,老鼠打貓,看到我目定口呆,原來世界變了!基因也隨之有變!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗未必同基因有變有關,通常係同體型或者性格有關,例如有啲貓見到狗,明明係細隻啲,都一樣照出手打隻狗

      刪除
  9. 我以前都收過鄰居既貓咪禮物, 收到覺得好驚驚呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 初頭真係會驚驚,不過好似今次咁,係驚驚+煩煩囉

      刪除
  10. 原來係咁樣,好warm呀~祝你哋幸福愉快啊~

    回覆刪除
  11. 原來係咁樣,好warm呀~祝你哋幸福愉快啊~

    回覆刪除