我的網誌清單

2016年8月1日星期一

红菇大翠肉瓜淡菜湯

小菜園裏,有一個翠玉瓜已經長得很大。
我是刻意把它留到大,打算用來滾湯。


訪客帶來嘅物資中,有比較貴嘅红菇。


红菇剪去蒂,洗乾淨,泡泡水,水會變成紅色,加入淡菜,幾片薑,煲半小時,再焗一小時。
再加入翠玉瓜件,再煲20分鐘左右,直至夠腍,加鹽調味。
红菇本身唔多好食,但係煲出嚟嘅湯確係幾鮮味,而且湯色幾靚,唔錯唔錯。


21 則留言:

  1. 顏色幾靚, 第一次聽紅菇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知道好耐,知道貴,但係都係第一次試味

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,好似話唔可以人工培植,但係味道好鮮,所以賣得好貴

      刪除
  3. 我吃過有朋友從中國帶回來的紅菇(和冬菇差不多),但㷛完湯後就甩色了,因未見過,初時我還以為是些騙人的東西呢!
    真的那味道很麻麻…

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係喎,紅菇同冬菇相差好遠喎,紅菇氣味比較醇鮮,主要係用嚟煲湯,我今次煲出嚟嘅湯確係好鮮味,但係佢有啲柴皮,所以食嘅話口感就麻麻

      刪除
  4. 回覆
    1. 係野生菌類,因為營養價值豐富,味道好鮮,但係又唔可以人工培植,好多人中意用來煲湯養生,所以賣得好貴

      刪除
  5. 你介紹嘅菇對我嚟講好多都係第一次見!
    個翠玉瓜好靚!立立令好新鮮><

    回覆刪除
    回覆
    1. 訪客相識嘅人來自不同地方,所以我會得到比較特別嘅食材

      刪除
  6. 翠玉瓜原來是種在地上,我還以為似茄子咁吊在瓜棚上

    回覆刪除
    回覆
    1. 係貼住泥土㗎,結果都係貼住泥土㗎

      刪除