我的網誌清單

2016年8月8日星期一

同伴

自從三色貓多在我家寄養,我跟王子,要開始教識佢,點樣响新環境生活。
某天,佢望出窗外,唔知見到乜,馬上貓貓叫,表示要我開門。
原來佢發現遠處有同伴出現!
於是,同好多貓家長一樣,我偷偷地跟蹤佢。。。


最近看了一點貓嘅心理研究,雖然佢哋好似好獨立,好獨來獨往咁,但係原來有時佢哋都會想認識自己嘅同類,特別係養在家中嘅貓,有時佢哋偷走,其中一個原因,係想响外面嘅世界,搵番自己嘅同類。
三色貓特定整大自己條尾,等自己睇落大隻啲,不過佢似乎係想識朋友,多過想打交爭地盤。


拿拿拿,唔好話我唔提你,呢隻黑白貓係隔離小區嘅教堂養嘅,麻麻地友善,自己執生啦。
三色貓發現我跟蹤佢,即刻擺出個囧樣。


果然,人家唔想同佢friend,發出聲音兇佢。


條尾都dup埋,敗走。
貓步變細,小心翼翼地離開黑白貓嘅範圍。


我怕黑白貓打佢,連忙叫三色貓返嚟我身邊,又恐嚇黑白貓,叫佢見好就收,唔好响我眼皮下打三色貓,惹起我把火呀!!!


好謹慎咁返嚟我身邊,緊貼住我,乖乖跟我返屋企。。。


21 則留言:

  1. 我隔離屋也有貓常來我家,牠的表情與動靜我都可以想像得到。而最激氣係…想食東西時就會很溫純搖頭擺尾,吃完後便走夾唔抖嗌到唔啋人!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啲貓係會咁㗎,三色貓就多係想同人建立關係,想人哋摸下佢,多過想要食物。。。

      刪除
  2. 三色貓基本已給你們收歸門下了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 生活上算係啦,不過佢應該仲有返去探望主人,同埋其實法律同情理上,佢仲係人哋嘅貓

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀,我發覺佢成日想同其他貓狗friend,但係人哋就唔肯

      刪除
  4. 回覆
    1. 佢就成日出去探索囉,屋企佢都要慢慢適應

      刪除
  5. 回覆
    1. 算係,以貓嚟講,佢服從性算大,我哋都有啲估唔到

      刪除
  6. 貓也有牠們的友誼天地。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有㗎,佢主人話佢同屋企另外嘅貓同狗,相處得唔錯呢

      刪除
  7. 我諂貓嘅野性本能就喺咁四圍遊走,
    香港大廈的貓咪就唔可能。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,本性係愛自由同打獵,但係室內養嘅貓都有好處,就係身體健康啲,無咁易遇上危險,可以長命啲

      刪除
  8. 三色貓見到你跟蹤佢出來,好似真係好意外咁樣喎

    回覆刪除
  9. 貓貓本身喜愛周圍走,不過周圍行完都會自動自覺識番屋企

    回覆刪除
    回覆
    1. 一時時啦,好多時都會唔見咗㗎,我嘅鄰居都係養咗幾年之後,隻貓突然唔見咗,無返嚟,超傷心

      刪除