我的網誌清單

2016年8月21日星期日

牛骨湯飯

王子又再重提`,佢要減磅。
大概係平時啲衫褲開始緊,觸動到佢神經。
咁好啦,多啲食清淡餐吧。


是日讓王子試試吃我經常食嘅一人午餐,湯飯。
湯底是熬咗好耐嘅牛骨湯,再配合蔬菜,是日嘅蔬菜係茴香,蠔菇,同菠菜。
怕王子嫌淡,準備咗甜豉油點嚟食,不過湯頭夠濃郁,王子話其實完全唔使用都好夠味。
簡簡單單嘅一餐,唔知啱唔啱你。。。。

20 則留言:

  1. 牛骨煲湯真係好靚,這使我想起越南人的生牛肉湯河粉,佢哋話個湯底都係用很多牛骨熬成。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,越南生牛肉粉果湯底真係好正,除咗牛骨,仲有好多唔同藥材同香料等等

      刪除
  2. 我都想減, 仔仔放暑假都無時間做運動, 又宵夜又食下午茶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得呢種湯+飯形式都瘦得快㗎

      刪除
  3. 可以糙米加白米,襟飽的啵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好懶,依家少煮糙米,但係就用其他嘢例如小麥糠,亞麻籽嗰啲去代替

      刪除
  4. 回覆
    1. 今年唔熱呀,以往熱天無胃口,個人會自然瘦,今年完全無呢啲情況

      刪除
  5. 回覆
    1. 有啊,一個禮拜啲褲頭已經鬆咗

      刪除
  6. 好味,但剛開始 enjoy 就發現已食晒﹗我食完只會更餓...哈哈哈 XD

    另,我都係用褲頭去 monitor 自己的體重﹗我從來唔上鎊,肥仔就幾乎日日上 (但完全無阻嚇作用囉)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常減磅開頭都係會食唔飽,跟住慢慢就習慣
      我都係好少上磅,反而王子就好鍾意check住,佢好怕啲衫褲越來越窄,要全部買過喎

      刪除