我的網誌清單

2016年8月2日星期二

掘薯樂

小菜園嘅其中一角,種咗一堆薯仔,其中一棵,就係之前有果實嘅一棵,已經枯死到七七八八,又係時候享受吓掘薯樂啦。
一路掘,便會有薯仔浮現出嚟,好有趣,好有尋寶感覺。


有blog友話未見過薯仔花,又影吓囉,呢隻花係白色嘅,有時都會有紫色嘅。


一兩棵通常夠食啦,已經有咁多,都有差唔多兩斤㗎。


掘出嘅薯仔立刻用來準備午餐,薯仔洗乾淨,切成薯仔角,浸水大概一個鐘,中間輕力洗吓佢幾次同換吓水。
跟住隔去水,將水份抹乾。


加入多一點嘅油,你喜歡嘅調味粉(我用咗摩洛哥調味粉),香草,鹽,黑椒碎等等,拌勻,鋪在焗盆內,220度焗30-35分鐘,直至佢脆。
小菜園嘅香草生得好茂盛,於是,我瘋狂咁落!!


是日嘅午餐,焗脆薯角,伴茄汁同黑椒沙律醬。


27 則留言:

  1. 回覆
    1. 都幾好,當食咗健康版嘅炸薯條

      刪除
  2. 我老公整焗薯角好好食, 有時會用匙切一半, 都幾得意架. ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 想像唔到係點喎,下次post嚟睇下吖

      刪除
    2. 好似咁呢. ;p https://www.nigella.com/recipes/hasselback-potatoes

      刪除
  3. 啲薯角仲靚過外面買的,唔知王子有冇飲番杯啤酒?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝讚賞!
      冇啤酒呀,反而飲咗梳打。。。

      刪除
  4. 你呢餐嘅使費只係茄汁同沙律醬.

    回覆刪除
  5. 好記得以前返鄉,最開心係去田度掘薯仔,好開心的

    回覆刪除
  6. 新鮮掘出嚟嘅薯仔好平滑呀!去街市買又岩巉又要睇有無芽!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,啱啱掘出嚟嘅薯仔皮好薄㗎,而且好光滑,越耐就皮越厚,而且冇咗光澤

      刪除
  7. 自己挖薯仔整薯角好鬼正喎

    回覆刪除
  8. 薯仔花原來長這樣,我覺得有點似水仙.....有冇香味㗎?
    喱種焗薯角有益過炸薯條好多啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 無㗎,而且其實啲花好細,同埋開花之後好快掉下㗎
      係呀,我哋好少食炸薯條,整呢個當止吓癮囉

      刪除