我的網誌清單

2016年8月22日星期一

貓之汗蒸幕

天氣好嘅時候,黃昏時分,三色貓會走出去歎世界,來個汗蒸幕。
先自我清潔一番。
拿拿拿,人類切勿模仿呀,尤其啲廿幾對以上嗰啲,高難度動作嚟㗎。


跟住,開始佢嘅汗蒸幕療程。
唔知乜嘢係汗蒸幕?goggle吓啦。。。
喂喂喂,你有眼屎喎,搞搞佢先上鏡好唔好??


好舒服啊,啲石頭好暖笠笠,我對眼皮好重呀。。。


昏迷了。。。。有無見到oppa?定係見到老鼠仔?定係見到零食?


佢知屋企小菜園好安全,瞓得好安心好放鬆,一啲警覺性都冇。。。


20 則留言:

  1. 第一張相, 佢背部似孭左個袋

    回覆刪除
  2. 哈哈,三色貓成了你家寵兒,你好快又係貓奴一族。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢而家响我家已經榮升皇族,成為三色公主

      刪除
  3. 真識享受, 我去韓國玩好喜歡汗蒸幕.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,汗蒸幕正呀,對身體仲好好添

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀,通常太陽收咗啲,啲石熱熱地,啲貓貓會瞓一陣,覺得熱,就起身郁下,跟住再瞓過,好似焗桑拿咁囉

      刪除
  5. 三色貓已侵佔你的生活,而牠也沒法離開你,真正成為你家中的一份子。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢而家响我家已經榮升皇族,成為三色公主

      刪除
  6. 回覆
    1. 好似焗桑拿咁囉,畢竟佢嘅職責都係食。瞓。玩。

      刪除
  7. 回覆
    1. 係呀,不過佢係一隻好乖巧嘅貓,所以佢鍾意乜我哋都好遷就佢

      刪除
  8. 回覆
    1. 通常唔會㗎,有時會微微張開眼望下,有時會發出少少嬌嗲嘅聲音,有時就會咕咕叫,有時就搖下條尾,總之就係會表示好開心,好鍾意我哋摸佢

      刪除