我的網誌清單

2016年8月28日星期日

享受收成

今年嘅天氣唔好,夏天唔夠熱,啲農作物都生得好慢好慢。
八月下旬,收成開始多咗啦。
翠玉瓜好穩定地有收成,這天收割呢個,大概有900g。


新鮮切開,裡面係充滿水珠㗎,响燈光下好似水晶咁,閃閃發光。


自家醃咗啲咸蛋,預咗大翠玉瓜有收成時,可以用來滾湯。


今晚食家常菜呀。


小菜園嘅番茄仔每隔兩日可以收成一次,今日用嚟整咗醬拌番茄仔。


例湯係姬松茸咸蛋滾大翠肉瓜。


主菜得一碟,不過好大碟,因為有人話佢好肚餓。
是日主菜係雞油菌蠔菇燴牛肉。


22 則留言:

  1. 好幸福每兩日就有一批新鮮蕃茄仔!係因為姬松茸令到湯深色?睇落好香濃!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,姬松茸令到湯深色之外,仲會增加素湯嘅鮮味

      刪除
  2. 碟主菜好多汁, 啱哂王子口胃

    回覆刪除
  3. 我地香港買的的翠玉瓜同你地果啲唔同。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港啲顏色淺啲,其實翠玉瓜仲有好多品種㗎

      刪除
  4. 雞油菌,蠔菇...碟主菜想像到好好味.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,你同我家王子一樣,一見到用呢兩種菇炒牛肉,立刻話一定好好味,唔肯飲湯。。。

      刪除
  5. 好好味道的一餐。 我地已經無咩菜食喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇乜種菜,反而係瓜類多,依家先開始多收成咋,不過已經準備緊秋天嘅耕種,就可以種下菜啦

      刪除
  6. 咁啱我昨日又係醃咗鹹蛋,我通常都係用來滾瓜湯,而且送粥仲一流呢!
    翠玉瓜,在超市好少有咁大條,假日市集就有,哈哈…越大條價錢就越平呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買唔到鴨蛋,都係用雞蛋整咋,我同你一樣,都係鍾意用來滾湯,或者煲粥都唔錯
      我哋反而買唔到大嘅翠玉瓜,但係我又特別鍾意用佢嚟滾湯,或者整湯飯,唯有自己種啦

      刪除
  7. 很羡慕你的「享受收成 」呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年天氣真係麻麻,雖然遲咗,好彩仲係有收成

      刪除
  8. 好好餸呀,咸蛋滾湯我至like,咸鴨蛋白己醃埋,超勁,一家人食飯好溫馨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買唔到鴨蛋,都係用雞蛋整咋,不過自己醃其實都好簡單

      刪除
  9. 再想問你,一般醃鹹蛋你要用多少時間?

    回覆刪除
  10. 種瓜得瓜,有收成好happy^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,之前付出過嘅終於無白費

      刪除
  11. 我鍾意這個深綠色嘅翠玉瓜。

    回覆刪除
    回覆
    1. yeah!我同你一樣!我無咁鍾意淺色果種

      刪除