我的網誌清單

2016年8月4日星期四

小風波

在跟三色貓女主人達成共識之後幾天,發生了一場小風波。
那夜我跟王子打算夜購,順便買貓砂俾三色貓。
佢嘅男主人突然在我們門前,打算帶它回家,佢嘅語氣亦唔友善,說他們很愛三色貓,希望它回家,它在家有清潔嘅睡覺地方同豐足嘅食物,無理由想走,我們不應該把它扣押等等。。。


完全唔知佢噏乜,咪同你老婆有咗協議囉,搞到我哋一頭霧水。。。

其實,王子第一次打電話接觸嘅人,都係佢,男主人好怕我哋將佢心愛嘅三色貓據為己有。

王子跟他表明,三色貓剛剛走了,我連忙要求跟他太太說話,並且重新表明,三色貓一直係自出自入嘅,而且,唔止我家,佢响呢個小區,彷如看更,日日去每家每戶巡查,鄰居可以做證啊。

剛巧,佢太太好忙,有視像會議,無時間。
於是,我跟他說,等三色貓回來,可能會很晚,但我們一定會致電你,請你來把它帶走。
後來,他意識到可能有啲嘢搞錯咗,語氣開始軟化,而且主動跟我握手。

跟住,我哋心情鬱悶,無啦啦俾人冤枉啊。。。唔係傾好咗咩???!!!
我跟王子說,打算偷你家貓嘅人,又怎會事先張揚,致電你,還告訴你地址呢。。。

而且,外面嘅苦命貓多着,要多可愛有多可愛,我們要領養貓,真係零難度,做乜要咁費神費功夫去扣押一隻貓呢,況且,其實我曾經跟王子說過,如果要領養,我希望領養年紀大一點嘅貓,貓bb好可愛,唔難搵到好主人,年紀大嘅呢,開始無咁靚,而且多病痛,要搵到新主人會有難度。。。

如果三色貓回來,我們便立即致電他,要求他把貓帶走,就是不要讓貓兒在外待著,乞求我們開門,聽著它在外面哭,實在令人心酸啊。

王子覺得那樣很麻煩,我跟王子說,我有時間喎!我來等!我要讓他知道事實,他把三色貓捉回家,然後三色貓又回來,他又要再捉,這個循環,會令佢覺得累,讓現實打敗佢,好過嘥我口水。

我同王子估計,佢未接受到三色貓想走嘅事,仍然處於憤怒同拒絕相信嘅階段,女主人EQ比佢高好多,已經從傷心嘅階段,慢慢走入接受嘅階段。

晚上十點左右,三色貓回來,我們連忙要求他把它接走,起初他說是否有點晚,可否讓它留宿,我即時拒絕,要求他現在過來,明天,我們不能保證三色貓是否已離去啊,而且我要外出,我要用行動證明,我哋真係完全可以放手。

佢再次到訪,態度180度大轉變,變得十分友善,說以後三色貓可以留下,相信我們會好好照顧佢,就依照之前嘅承諾,拜託我們多加照顧佢云云。。。

王子十分吃驚,我們都心靈神會,他家之前一定沒有好好溝通,女主人發現佢去私自搵我哋,一定立刻同佢講咗一大番說話。

佢同三色貓走前,我主動跟他握咗兩次手,說我們是好鄰居,以後要互相聯絡同關照,他點著頭笑,氣氛終於緩和了,唉,我費事無啦啦响個社區多個敵人啊。。。

三色貓當然唔肯走,不過我心諗,小鬼,過幾個鐘頭,你咪又返嚟。。。

果然,三色貓在幾小時後,又再回來,呼呼大睡。

早上,我們發短訊,告知三色貓又再次回來,正在呼呼大睡,如果他們家幾天不見它,擔心的話,歡迎隨時致電我們。

一整天,沒有回覆,拿拿拿,我哋做出本份喇,當呢場小風波過去㗎啦。

附上三色貓呢個埋頭苦睡嘅姿態,你就瞓得香甜,可知人間因為你,引發了一場小風波。。。

25 則留言:

  1. 哈哈,隻貓大晒,兩家人都要做佢工人……

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔止啦,依家連我啲鄰居都係佢啲兵。。。

      刪除
  2. 我地都俾人話過
    我地都應該係嫌貓糧平, 仲要幫佢地杜蟲除蝨, 真係好得閒咩
    我少爺初入門時, 對手爛架, 成肚蟲, 真係唔忍心見佢咁咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果我之前無同女主人溝通過,無達成共識之下咁做,而佢嚟話我哋,我反而係接受到㗎

      刪除
  3. 哈哈,三色貓牽動大家的心了!

    回覆刪除
  4. 可能喺遘通上誤會😐😐

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我哋都係估佢哋內部無好好溝通,不過依家事過境遷,又無hard feeling,算係過咗啦

      刪除
  5. 回覆
    1. 係啦,本來心情好好㗎,即刻謝晒

      刪除
  6. 大團圓結局!好在你哋夠理智冷靜!比我呢d咁衝動既人比人屈可能會鬧交收場!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我當時有火㗎,係忍住咋,鄰居之間如果開始咗鬧交,好難收科囉

      刪除
  7. 呢貓貓真係巴C閉啦,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲係條命生得正,行運一條龍呀

      刪除
  8. 簡單事情複雜化,見有人要佢地隻貓就想攞返。

    回覆刪除
    回覆
    1. 男主人比較衝動亦比較固執,我估係佢哋內部無好好溝通,所以咁樣
      不過事過境遷又無hard feeling,我就當件事過㗎啦

      刪除
  9. 再一次講。。。三色貓真係好好好命呀,哈哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,如果我哋都係衝動型,走去同男主人鬧交,三色貓嘅命運又可能會改寫

      刪除
  10. 我覺得你地真係處理得好好,要畀個讚^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!希望以後真係ok啦,我已經好小心咁處理,盡量唔好引起大家不快

      刪除
  11. 如果換轉係我,我一定唔會咁冷靜,一定同佢嘈到天昏地暗

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我會體諒到佢嘅心情,同埋我估中間一定有啲誤會,所以忍住度氣,費事同佢嘈過之後,以後大家心內都有條痕

      刪除