我的網誌清單

2016年8月13日星期六

落幕自由行

三色貓一直係自出自入,有自己嘅出入口。
每天早上,如果三色貓响屋企,我同王子都會同佢溫馨一番。
某日,王子已上班,我同佢溫馨一番後,我去煲湯,過咗一陣,三色貓突然叫我。
Oh my God!!又嚟???!!!又帶一隻返嚟!!!!
佢叫我,擺明係話俾我知,我係時候要持續進修,練習捉老鼠啦。。。。


我立刻關上客廳嘅門,好怕隻老鼠唔知去咗邊啊,到時,咁大間屋,點搵呀。。。
後來,從三色貓嘅眼神我知道,佢响一定响梳化底。
跟住通知王子,佢初頭唔明我講乜,以為我仲係講緊上一隻老鼠,後來明白了,但係就好驚訝,咁快又嚟。。。跟住忍唔住哈哈大笑:佢真係好愛好愛,好愛好愛妳喎。。。。。。。
唉。。。真係。。。謝謝你的愛啦。。。。

我真係好怕屋企有鼠患,於是決定智取,擾攘咗一陣,最後,由我呢個新入門弟子,將佢捉咗。

小鼠好細好細,好慘呀,驚慌到唔識郁,好可憐呢,即使我放生佢返大自然,佢初時都驚到行唔郁呢。。。

我知道,三色貓係好愛好愛我,先會不斷捉生老鼠去訓練我,但係,其實當我去處理老鼠屍體,或者捉老鼠時,就正中佢下懷,佢嘅目的就達到啦,以後,佢會捉更多老鼠訓練我,務求令我成為頂尖捉鼠人,呢個循環會生生不息,自討苦吃。。。
嗚嗚嗚,呢啲生活,我唔要呀。。。。


跟住就清理果個七國咁亂嘅客廳,責備三色貓一輪,佢都明我話緊佢㗎,即刻嗚嗚叫,個樣有啲謝謝地,跟手通知王子我已把小老鼠捉到同放生時,佢好驚訝,估唔到我竟然响幾日內由鍾小姐變咗捉鼠人。

哈哈,千祈唔好睇小女人呀,我哋响呢啲非常情況下,啲小宇宙會激發晒出嚟㗎。

唔得啦,我哋要訂立新家規,以後,三色貓嘅自由要受到限制,三色的自由行年代,正式落幕。。。

中午時分外出回來,三色貓已經在外玩完,在門外等候,見到我,勁開心,佢可能擔心,我唔要佢呢。

想著想著,真有點後悔,畢竟呢個都係三色貓嘅天性,都係想講我愛你,但係我又省咗佢一鑊,佢仲應該唔明點解添。

怕傷佢心,馬上給它零食同溫馨時間,等佢又吸收返啲愛,有返啲信心,等佢知,我依然錫佢,冇唔要佢嘅意思呢。。。

下次都係唔可以隨便責備佢,免得傷害佢嘅小心靈。。。

24 則留言:

  1. 呢啲「愛的訓練」唔好搞我,怕怕!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁話,所以依家要訓練佢

      刪除
  2. 所以我都話, 唔駛咁愛我架
    佢分分鐘仲會食過米奇, 記得幫佢杜蟲呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我又想佢愛我喎,只不過係要改變吓個方式
      杜蟲王子識㗎,畢竟佢由細養猫,高峯期好似有7-8隻貓添

      刪除
  3. 咁有冇方法令佢唔帶嘢入屋呢???

    回覆刪除
    回覆
    1. 好醒目啊王子,即刻去搵解決方案
      不過係無嘅,因為呢個係佢嘅天性,無得改,呢幾日佢無再帶老鼠返嚟,唔知係咪知道我唔鍾意,不過我已經有方法訓練佢,如果帶嘅話,可以接受佢嘅愛,同時又唔騷擾到我哋嘅生活。。。

      刪除
  4. 哈哈哈...唔好意思...我真係忍唔住,笑C我喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 無架喇,呢啲黑暗愛的年代,過去架啦。。。

      刪除
  5. 我真係沒有咁大愛精神,我怕鼠,同鼠有咁親切接觸的貓,小時候已經見識過,也絶交了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果怕嘅話,真係唔好勉強,畢竟人人都有怕嘅嘢。。。

      刪除
  6. 哈~哈~哈好似EE講頭,笑c我\(^o^)/

    回覆刪除
    回覆
    1. 無架喇,呢啲黑暗愛的年代,過去架啦。。。

      刪除
  7. 叻叻, 可以自己捉米奇, 我見到就怕怕啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都怕,不過佢好細隻,反而係覺得佢可憐多過怕佢

      刪除
  8. 我個花園就有鼠患喇,得閒就有兩三隻,隔離貓幫手都捉唔到呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗之前果個捕鼠器應該啱用,傍晚放入鼠餌,通常第二朝已經有成果

      刪除
  9. 第一張照片,老鼠被迫埋牆角,感覺很經典!

    回覆刪除
  10. 真喺化險為夷😂😂
    我諗妳真喺要徹底檢查屋企啲窿位,
    鼠患可大可小😑😑

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經帶三色貓行咗一圈,應該係乜都無啦

      刪除
  11. 謝謝你的愛 -- 哈哈哈, 真係多得佢唔少, kekekeee

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係超驚,尤其係我有啲响香港嚟嘅珍貴食材,比佢咬咗,我會好激氣囉

      刪除
  12. 喱樣嘢又真係幾頭痕........目前唯有係盡量每次出入境都要先由你喱個關員檢查先可以入屋啦XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,依家要做海關囉,睇清楚佢有無走水貨,無先准許佢入境

      刪除