我的網誌清單

2016年9月1日星期四

沾沾自喜

王子最近做身體檢查,某日攞完報告,非常沾沾自喜。
原來佢估唔到自己會俾醫生盛讚,話佢各樣指數都好靚仔,唔多人可以咁樣。
醫生竟然仲請教佢,點樣可以保持到,佢就話同平時佢嘅飲食習慣有關。
返到公司,連啲同事都好驚訝,原來佢哋大部份嘅體檢報告,或多或少都有啲問題,其中有一兩個,仲係好年青,已經俾醫生勒令要將生活同飲食習慣完全改變。
返到屋企,佢心情勁靚,即刻提我,要繼續煮多啲有益嘅健康餐俾佢食。
是日,都係健康餐,兩個素菜加一個老火湯。





王子問我係咪素湯,99%係囉,佢聽完笑咗出嚟。
呢個係西洋菜陳腎湯,西洋菜係自己種嘅有機菜,除咗西洋菜陳腎,仲落咗啲圓肉,蓮子,百合,甘筍同眉豆,但係就冇落肉啦。


是日兩個素菜都好美顏㗎。
素菜一:番茄炆海茸素肉。


素菜一:芥蘭頭炆冬菇雪耳蟲草花。
王子開始好鍾意食蟲草花,仲係咁同我爭食添,突然擔心,存貨好快會被食晒。。。。


24 則留言:

  1. 因為有你呢個賢妻囉 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢返到屋企勁開心,都有稱讚我㗎

      刪除
  2. 回覆
    1. 醫生冇呀,但係佢啲同事就有,佢哋平時都留意到佢食啲乜

      刪除
  3. 叻叻, 我地都有一兩個肥佬呢, 因為飲食問題. 😜
    請問雪耳係咪浸完, 之後才炒, 當普通菜咁煮嗎? Thank you.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,佢大部份同事都係一兩樣肥佬再加一兩樣掹車邊,醫生話呢個現象好常見,反而王子係樣樣都企係靚位,所以佢好詫異囉。
      雪耳我通常浸完, 分開細細一朵朵,之後就炒,有啲人覺得佢有陣味,就會先出出水,不過我就唔覺佢有味,所以通常習慣唔出水。

      刪除
    2. Thank you, 我雪耳多用來煲湯, 不過我老公好喜歡食雪耳, 所以想學你咁做餸. 😉

      刪除
  4. 健康報告好,當然會開心啦!老DAD最近都比家庭醫生讚呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢食量好大,所以成日懷疑自己血糖,血脂同膽固醇會高,但係驗完出嚟竟然係勁靚仔,所以喜出望外囉
      我睇你blog,留意到老DAD啲生活習慣,都覺得佢似健康有活力果種呀

      刪除
  5. 他是間接讚你呀!
    而那些陳腎是你醃的自家貨嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀,我哋好少見到鴨腎㗎,係訪客响香港帶過嚟嘅

      刪除
  6. 醫生應該讚埋你,你功不可沒啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 醫生冇呀,但係佢啲同事就有,佢哋平時都留意到佢食啲乜

      刪除
  7. 王子知唔知陳腎係乜?
    多啲回家食飯,少鹽少油加上運動一定有靚靚報告

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔知㗎,其實之前講過比佢聽,但係佢話屋企啲食物成日轉款式,佢記唔到喎
      聽佢講佢部分同事啲飲食習慣真係好嚇人,有一個仲要係完全唔食菜添。。。

      刪除
  8. 恭喜恭喜,妳嘅功勞最大。

    回覆刪除
  9. 王子要多謝你這位出色的御用大廚、營養師、健康督導員和精神支柱。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢返到屋企真係好開心,突然間成晚對我好好,搞到我好唔慣呀

      刪除
  10. 回覆
    1. 大家交流吓啦,不過平時食得健康啲,長遠體質真係會唔同啲㗎

      刪除