我的網誌清單

2016年9月18日星期日

A貨竹蔗茅根水

是日,要做啲慳家環保嘢。
小菜園有幾顆發育不良嘅粟米,見到就眼冤,都係早早清除佢算啦,粟米芯,秋葵都係長得麻麻,也被我一併清理,再加上自家種嘅蕹菜,炒埋一碟就當一碟餸。


剩下一大堆嘅粟米莖,粟米葉,粟米鬚,自己種嘅有機嘢,一定唔會浪費啦。
這星期有兩次嘅bbq gathering,好熱氣啊。。。今日用佢哋煲水飲,清熱氣㗎。


其實好簡單,洗乾淨,切段,加水煲一個鐘頭左右,加入少少糖,就可以飲用啦。
其實我係用超甜粟嘅莖,葉,鬚去煲,本身佢哋已經有啲甜味,所以如果唔想落糖,其實都可以。


一大煲,今日唔駛再煲湯lu。
因為我有好多材料,顏色就會深啲,而且屋企老人家教落,可以翻煲,就係飲到剩番少少嘅時候,加水再煲多次,會淡味啲,但係就冇浪費,可以用盡啲食材。
天氣熱,可以放涼入樽,雪凍當健康飲品。
呢幾日天氣涼咗,我都係選擇熱飲。
味道係有啲似竹蔗茅根水嘅,如果你喜歡,仲可以加啲甘筍一齊煲添。


下次遇上粟米莖,粟米葉,粟米鬚之類,或者菜販不要時,好以考慮煲嚟飲,真的不要浪費啊。

25 則留言:

  1. 粟米湯我只留那些鬚根,因有朋友說過,如果與豬橫脷一齊煲,是會對某些病患很有幫助呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,粟米鬚依家仲另外要錢買添,不過其實葉同莖都可以用來煲呢,都係有益㗎

      刪除
  2. 發育不良的粟米,好cute^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈,對我哋種植者嚟講,發育不良的粟米就唔cute啦

      刪除
  3. 發育不良的粟米,好cute^_^

    回覆刪除
  4. 唔講都唔知葉都可以煲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以啊,屋企細個係乜都一齊煲,然後食咗啲粟米,跟住啲粟米水當涼茶飲

      刪除
  5. 想起我老家嘅粟米紅蘿蔔水

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 以前細個,啲相熟嘅菜販同農夫,會送俾我哋煲水飲,所以一直都識

      刪除
  7. 回覆
    1. 要睇吓粟米品種囉,超甜粟我覺得可以,真係會有啲甜味,加咗紅蘿蔔又有另一種香味囉

      刪除
  8. 沒想到粟米莖,粟米葉可以煲,重可以翻煲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前細個啲菜販同農夫教落㗎,其實佢好有味,翻煲都仲幾好飲添

      刪除
  9. 真係好大煲料!!無竹蔗竟然都有竹蔗味咁得意!個發育不良波形粟米仔好可愛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我真係好多料,所以翻煲都仲幾好飲
      你有機會又試下啦,味道唔錯㗎

      刪除
  10. 回覆
    1. 係呀,好多人都知,所以依家好似要比錢買,以前唔洗錢㗎

      刪除
  11. 這個我都有煲, 凍熱都好飲. 👍🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子都覺得意外地好飲,叫我再煲呢

      刪除
  12. 有機的或自家種的, 當然不會浪費. 不過我現在甚少買市面上的大陸粟米吃, 因為它們樣子實在太肥大, 一看就想像到背後一定有很多科肥, 令我怕怕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己有機種,真係會感覺到佢會生得幾慢,特別珍惜。。。
      我都聽過有朋友唔敢食大陸粟米,蔬菜都係,話唔放心。。。

      刪除