我的網誌清單

2016年9月28日星期三

週六午餐

過去嘅一個周末,天氣好好,陽光普照。
小菜園亦有新嘅收成,係日本品種嘅沙律菜,樣子很好看啊。
家中有牛油果,也有點肉碎同舊麵包,就用幾種材料做個午餐出來,順便清下雪櫃。


日本沙律,牛油果醬,乳酪煎餅,再加上增量漢堡扒,是我們既週六午餐。
乳酪煎餅是熱呼呼啲,即煎即食,外脆內軟,用牛油果醬點來吃,很美味也很健康。
漢堡扒看來係大塊,其實裡面有40%係麵包,真正吃到嘅肉份量不多。
這一餐,都算好健康呢。

22 則留言:

  1. 回覆
    1. 牛油果有益呀,原來你都鐘意食

      刪除
  2. 好健康啊, 我都鐘意light lunch.

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 係呀,你講得啱,健康餐要啲心思去諗㗎

      刪除
  4. 如果你話40%麵包係好健康,咁我諗我認識一個做快餐的老闆,他做漢堡肉的麵包就起碼有70%,咁佢算是個好健康的奸商了……
    如果俾我做嚟賣,我頂多只用10個%咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩回事啦,一個家事,一個商業事,目的同動機都唔一樣

      刪除
  5. 回覆
    1. 係呀,我好鍾意買啲特別嘅沙律種子,襯出嚟好靚

      刪除
  6. 健康又有營養^^
    八卦一問三色貓的家搞掂了嗎

    回覆刪除
    回覆
    1. 差唔多啦,希望呢一兩個禮拜可以搞掂啦

      刪除
  7. 好豐富!我都好中意牛油果醬!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鍾意,自己整呢類麵包醬,特別有益呢

      刪除