我的網誌清單

2016年9月15日星期四

煎餃子

週六下午,太陽高高掛,王子去咗游水,咁曬,真係唔駛預我。
我叫他玩得開心啲,答應晚餐給他做煎餃子。
唔知係我整得好,定係王子游完水肚餓,定係好耐無整,竟然所有餃子都食哂!!
呢個份量,一共有四碟㗎!!!


其實我食完之後,都唔係太飽,我諗你都估到點解,有人呢,就不斷响到嗌好飽,飽到上心口。。。
唔緊要,我煲咗湯,王子嘅同事送我兩個印度椰子,真係响印度帶返嚟㗎,好甜呢,我用佢哋煲咗個素湯,好清甜好好味,飲多啲,平衡返煎餃子嘅熱氣。


24 則留言:

  1. 中秋節快樂!你整得好味,王子又好食力呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 中秋節快樂!
      係呀,佢真係好擦得,不過只係食好味嘅,唔好味嘅,掂都唔掂

      刪除
  2. 王子欣賞, 先至食咁多 ^^

    回覆刪除
  3. 我哋都係每次食50隻餃子,食親都好難停..haha
    中秋節快樂呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 中秋節快樂!
      真係幾好食,尤其係煎餃子啊

      刪除
  4. 哈哈,很有食力的王子,皆因你廚藝了得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果個樣嘢好食,啱佢口胃,我就會預咗自己食唔飽啦

      刪除
  5. 煎餃好食, 王子會食水煮餃嗎?

    回覆刪除
  6. 王子食力驚人.中秋節快樂呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 中秋節快樂!
      所以我有時食完,真係好似無食過咁。。。

      刪除
  7. 自己包餃子真係好好食,多多都食得哂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次我用咗新方法,個皮更加好食

      刪除
  8. 我都可以食好多餃子,曾經吃過差不多30隻。

    回覆刪除
  9. 嘩,四碟都食完,當然係好味道啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係好誇張,所以我久不久都係食唔飽㗎

      刪除
  10. 去海灘定泳池?
    椰子水清熱氣好有用

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋冇海灘㗎,但係就有好多大型泳池囉
      係呀,我都聽過椰子涼,可以清熱氣

      刪除
  11. 回覆
    1. 係好好味,不過好似係寒涼架,要因住自己體質去飲

      刪除