我的網誌清單

2016年9月16日星期五

素版蘿蔔牛腩湯

買到可靚好肥嘟嘟嘅白蘿蔔,仲有靚靚超甜粟米。
突然間好想飲蘿蔔牛腩湯,不過想了想又想,還是不要吃太多肉,不如整個素版蘿蔔牛腩湯吧。


我未試過用白蘿蔔煲老火湯,今日呢個湯,係跟別人學的,據說味道十分好,好濃郁,同蘿蔔牛腩湯有幾分相似。
材料我用咗已經浸好嘅蓮子,百合,眉豆,冬菇,仲有粟米,紅蘿蔔,腰果,兩片薑,而最特別嘅,係要放入一兩條嘅西芹/唐芹,連葉放,佢會為呢個湯帶來一份特別嘅香氣。
先煲湯至80%完成程度。


湯渣我有另一個煮法,先將佢撈起,跟住將加入白蘿蔔件,煲埋剩下嘅20%時間,加鹽調味就可以。


個湯煲緊嘅時候我已經覺得好香,好有蘿蔔牛腩湯個種香氣,湯色亦都似,而且係真係好味好濃郁嘅!下次再想飲蘿蔔牛腩湯,但係又唔想攝取咁多動物脂肪時,就會再煲呢個湯啦。


16 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈哈哈,你真係好特別,完全對呢樣嘢無興趣

      刪除
  2. 嗰條白蘿蔔真係生得好靚仔喎!
    你煲湯咁多素材,想唔好飲都唔得,最緊要係…能夠呃倒王子以為有肉湯喝。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好靚仔,又夠水份
      素湯真係要多材料先好飲,王子好怕飲淡茂茂嘅湯呢

      刪除
  3. 初睇題目, 我好混亂, 有牛腩但又係素湯, 原來係味道近似

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似素生炒排骨,素雜錦炒蝦仁,素沙嗲牛肉等等,都係咁樣命名

      刪除
  4. 咁多材料,一定好好味。

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 係呀,我好少見到呢種,通常見到都係長形同瘦嘅

      刪除
  6. 冬菇係咪重點?唔落會唔會差好遠呢?因為但凡有冬菇存在過嘅食物我都唔會食><

    回覆刪除
    回覆
    1. 有冬菇個味會多啲層次,同埋湯色會似肉湯,不過其實都可以用其他菌類代替,例如茶樹菇啦

      刪除
  7. 回覆
    1. 會香啲,而且色澤真係會比較似肉湯

      刪除