我的網誌清單

2016年9月5日星期一

增量漢堡扒

屋企食剩咗幾個麵包仔,已經好硬下,先用水浸軟佢哋。


然後將大部分水揸乾。


屋企有來自俄羅斯嘅跳樓貨雞油菌。


仲有跳樓貨混合豬牛肉碎。


超抵買呢。
我打算整增量漢堡扒,整漢堡,其實最好係用混合豬牛肉碎,質感同香味都會好啲。
增量法响日本好流行,原理係將其他食材混入肉當中,等食嘅人感覺到有肉食,睇落好似好多肉咁,但事實並唔係咁,係一種廚藝上嘅掩眼法,主要嘅目的通常都係為咗慳錢同健康,亦都可以幫助改變現代人多肉少菜嘅生活習慣。


麵包,肉碎(500g),黑椒碎,少少香料粉(我用咗摩洛哥混合香料),蒜蓉/蒜粉,鹽,糖 ,日本醬油,一隻蛋,用攪拌機拌勻,再放入雪櫃雪半小時。
因為加咗麵包,呢個份量整出嚟都唔少㗎,係一般嘅五人份量。


整濕手,將肉醬分成幾份,我今日想整厚嘅漢堡扒,所以只係分成四份。
燒熱鑊,加入油,用中火煎一分鐘後,加蓋繼續煎。


直到見到啲肉轉色。


就可以將佢反轉,再加蓋煎到另一邊金黃,就可以盛起。


原鑊加入甘筍粒,炒到見到啲油變橙色。


加入雞油菌,黑椒碎,蒜蓉,無當然可以用其他菌類代替啦。


炒到菌類開始軟化,就可以加入自己喜愛嘅汁料,煮多一陣,試味就可以熄火。
我今日係茄汁,意大利陳醋,摩洛哥混合香料,紹興酒,日本醬油,老抽,糖,水,同麵粉拌勻。


增量漢堡扒餐完成啦,我哋今日配麥穀糠飯。


入面好鬆軟㗎,不過要注意,如果麵包落得太多,肉味太少,就會唔再似食漢堡扒,一般嚟講,肉同麵包嘅比例大概係5:4,咁就差唔多啦。


22 則留言:

  1. 回覆
    1. 其實肉丸,漢堡,meatloaf 做法都係大同小異

      刪除
  2. 好味喎!
    我最近都有隔夜麵包, 整左 bread pudding

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實好少食麵包,仲好耐冇買過方包添,所以bread pudding都係好耐冇食過啦

      刪除
  3. 咁樣就一覺兩得,冇浪費硬麵包又減少吃肉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,要食少啲肉,所以我會用呢個方法

      刪除
  4. 加咁多調味o徙咗個雞油菌喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係心水清!因為跳樓價好低,所以我覺得無所謂,但係如果係正價買,就唔會咁煮啦

      刪除
  5. 回覆
    1. 係呀,而且呢個方法係盡量放多啲麵包,所以肉會相對食得少的

      刪除
  6. 喱個方法處理隔夜麵包又幾好,而且夠健康

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,唔好浪費,又可以食少啲肉

      刪除
  7. 我昨晚的晚餐都係漢堡扒,不過用蕃茄來煮個茄醬拌來吃呢

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 係呀,而且會軟滑同埋肉嘅份量會少啲

      刪除
  9. 我到而家仲未搵到雞油菌, 見你介紹多好想試!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗香港應該會難買到,通常都係東歐同俄羅斯出產

      刪除
  10. 回覆
    1. 係呀,而且個漢堡冇咁硬,軟滑啲㗎

      刪除