我的網誌清單

2016年9月21日星期三

派福利

我哋大超市嘅寵物部有一定嘅規模,以前我從不涉足,依家三色貓嚟咗,我就要留意吓邊隻貓糧貓零食好啲,幾時有減價之類啦。
平價貓糧佢係唔吼嘅,不過我都唔想俾佢食,怕影響佢身體健康,起碼要食中價以上嘅。
呢排天氣涼咗,佢係咁食,應該係要增肥入冬喇,再加上天氣凍咗,佢捉唔到老鼠食,一包貓糧好快俾佢食晒。
不過,這天,有福利派。
這品牌係我買開之中最平嘅,各式派福利活動亦係最多,三色貓都幾鍾意食佢啲產品。
最近產品有新配方要推出,打算測試消費者(即係各大貓姐貓哥)反應,每個住戶可以免費要三包。


係三包呀!!!
每包係950g!!!超級派福利啊。。。。。。。
佢有三隻味,我就每樣要一包,睇下三色貓鐘唔鐘意食。
其實類似嘅派福利活動久不久都有,唔同產品都有,但係好似今次派咁多,真係好誇張囉。
三色貓,快啲講多謝啦。。。。


另一樣就係收集優惠券啦,真係唔好睇少佢哋,實在係慳返唔少錢㗎。
好似右手邊個張,每包貓零食可以減0.5歐,變相仲平過買平價零食呢。


20 則留言:

  1. 我屋企兩位大爺都鐘意食 Felix

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢有一隻零食肉條,三色貓唔係好肯食,其他產品都ok喎,like喎

      刪除
  2. wa 950g x 3packs!!好抵呀!咁佢食唔食罐罐?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係好抵呀,係唔使錢呢!!!kakaka
      佢唔係太鍾意食濕糧㗎,鍾意食乾糧,其實咁樣仲好,獸醫話濕糧對健康冇咁好喎

      刪除
  3. 你好快己經融入貓奴生活,哈哈

    回覆刪除
  4. FELIX, 我家貓地有食佢D零食, 超愛呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢有一隻零食肉條,三色貓唔係好肯食,其他產品都ok喎,like喎

      刪除
  5. 我咁耐只收過兩次貓糧,而且仲係好細包嘅推介品!
    950g x 3,又真冇想過有咁大方呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係囉,呢度夠三色貓食兩個幾月喇,真係難以想像

      刪除
  6. 回覆
    1. 我哋人類久不久都有啲小福利,但係送咁多真係未見過

      刪除
  7. 完全冇留意呢啲嘢添。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你可以留意吓,我哋不同食物或者日用品都有呢啲福利

      刪除
  8. 真係有天之驕子的感覺!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無咁勁啦,不過佢係寵物,寵佢係應該呢

      刪除
  9. 除咗貓糧之外,仲有冇其他新鮮嘢食?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有整過雞胸比佢食,like,又試過整大蝦比佢食,唔like

      刪除
  10. 送3包,仲要950g一包,三色貓發達囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈,其實我先係最終得益者,佢係白老鼠至真

      刪除