我的網誌清單

2016年9月26日星期一

新嘗試

我好鍾意食土耳其米,久不久會去入貨。
去開土超,見屋企用開嘅眉豆差唔多用晒,係時候要入啲新豆用來煲素湯。
成日都係用眉豆,真係有啲悶,係時候要試下新嘢。
土超好多豆嘅選擇,佢哋好鍾意食豆㗎。
今次買呢兩種,都係新嘗試。


白色呢隻係白腰豆,估吓好多時係用嚟做乜??你實識㗎。。。


係茄汁焗豆,因為佢中心好棉,而且唔容易成粒碎晒,再加上有啲nutty嘅味道,所以係好適合嘅原材料。
另一包係蠶豆,我諗大家都食過啦。


用佢哋嚟煲湯,加咗紅菇同自家種嘅粟米,都好甜呀。
如果講好食,一定係白腰豆,真係好棉,咬落口感好好,好好食。
蠶豆就比較粗糙,但係就有一種獨特嘅香氣。


20 則留言:

  1. 我最近都經常煲素湯,感覺健康又有益

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係,而且呢排秋涼,飲多啲湯水好啲呢

      刪除
  2. 回覆
    1. 白腰豆好食呀,好味過紅腰豆好多呢

      刪除
  3. 回覆
    1. 我都見到佢哋有花豆,但係唔知係咪一樣,有機會影嚟睇下吖

      刪除
  4. 色香味,豆類真係各有所長!

    回覆刪除
  5. 我啲家人已經同我講唔好煮素湯,唔鍾意飲喎@@

    回覆刪除
  6. 白腰豆都幾得意,未見過呢

    回覆刪除
  7. 我以為茄汁豆係黃豆, 因為好圓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 白腰豆好棉呀,反而黃豆我覺得有啲嚡嚡地

      刪除
  8. 有鹽嗰種蠶豆零食我鍾意㗎。

    回覆刪除