我的網誌清單

2016年9月4日星期日

日式炒牛蒡絲

菜價高,呢排就成日响小菜園搵嘢食。
今日嘅主角係,有機牛蒡。


日式便當中,我最鍾意食果堆日式炒牛蒡絲,呢個前菜叫Kinpira Gobo,深受日本人喜愛。
煮法其實好簡單,但係刨絲就要啲時間。

首先,牛蒡其實係唔應該刨皮,咁會好浪費,其實只要輕輕用刀刮下個啡色表皮,啲外皮就會甩出嚟。

其次,牛蒡絲其實唔應該用刀切,應該要用刀削,因為牛蒡其實係分開兩部份,當你切開時,會發現有個圈,圈外圈內嘅質感同軟硬度其實係唔一樣嘅,所以如果用刀切,就會變咗有啲全硬,有啲全軟,所以應該用刀削,咁就會確保佢哋平均啲。

先响牛蒡身上用刀界幾條痕,跟住類似刨鉛筆咁,手持牛蒡一端,另一面用刀斜角咁削,就會成絲,咁樣煮出來嘅牛蒡絲先會好食。

通常呢個前菜會配甘筍絲一齊炒,處理方法都係一樣。

材料準備好,就可以先用白鑊中火烘芝麻幾分鐘,跟住將芝麻倒出,加入多一點嘅油,放入甘筍絲同牛蒡絲,炒兩三分鐘,再加入糖,份量視乎你係咪食得偏甜,就多一兩分鐘,最後加入日本醬油,炒多幾下,試味,熄火,加入芝麻,拌勻。


放涼之後可以入盒,雪凍先食,當然,你都可以熱食啦。
呢個前菜好爽口,我食極唔厭㗎。


15 則留言: