我的網誌清單

2016年9月30日星期五

黃小兵

很久沒有上載黃貓嘅情況,其實它久不久,依然會來找三色貓,依然係佢嘅小兵。
附近嘅街坊紛紛來跟我說,黃小兵很喜歡三色貓,每次見到三色貓都跟住佢,漸漸地,佢哋仲會一齊玩添。
這天,黃小兵又來,又向三色貓發出那種痴纏嘅聲音同眼神。


三色貓都係有啲cool爆,黃小兵可憐咁望住我。


有時又扮吓可愛。


乖乖咁坐響度,當係自己屋企咁。


兩隻小貓,就係咁坐响度,閉目養神。


影吓黃小兵嘅大頭先,原來黃小兵有病,某天它主人來跟我說,不要給它零食也不要讓它進屋內,原来它是富貴貓,有富貴病,要食富貴貓糧,生病起來便要主人幫佢打針,主人知佢鍾意三色貓,怕佢入屋後唔肯再返屋企。而且前一晚,黃小兵沒有回家,找也找不着,他們一家擔心不已,也只好來找我,看看有沒有線索。
過了幾天,黃小兵又再次失蹤了,他們家幾個小孩又來我家搵線索。
主人很怕黃小兵在外發病,但又不回家,希望它天天回家。
唉,點會呀,我家三色貓咪又係咁,點可以控制到呢。。。


過了一會,王小兵就走咗,此時三色貓放下女神身段,即刻走去聞人哋留下嘅氣味。


過一陣,黃小兵又返嚟,三色貓立刻返去佢嘅女神寶座,繼續吊高嚟賣。
不過還好啦,它們總算沒有打交,可以和平共處。


25 則留言:

  1. 呢兩隻貓相處方式都幾有趣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔同貓嘅互動係完全唔一樣㗎,好有趣

      刪除
  2. 黃小兵就似我鄰居嘅寶貝, 最怕佢出邊亂食野

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗要諗好啲措施,先好比佢出街

      刪除
  3. 黃小兵,我突然想到香港那一個見時代雜誌的人物……

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係最近判社服的香港名人,上美國時代週刊那個黃毛小子思想家「黃衞兵」咯!你明㗎喇?

      刪除
  4. 唔畀佢哋出街會係唯一方法。

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 睇落係,但係摸落就好粗好鞋,三色貓就軟滑好多

      刪除
  6. 三色貓好像漫畫我為貓狂的主角michael!😙😘😍

    回覆刪除
  7. 咁快就做娘娘收兵!HAHA..
    三色貓睇落大隻左!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢仲有其他兵㗎。。。
      佢最近好似肥咗少少,唔知係食用好,定係天氣開始凍

      刪除
  8. 黃小兵睇落都幾靚幾精神,又唔似有病在身喎
    阿女神三色貓都幾高鬥㗎喎XXXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,黃小兵睇落個樣蠢蠢地,但係唔似有病囉
      三色貓擺明係响佢面前扮嘢,恰人哋,佢唔係咁樣對另一隻兵㗎

      刪除