我的網誌清單

2016年10月3日星期一

免費糧食

我家嘅附近有農田,有時農夫收割之後,出現過多嘅情況,就會將農作物放在田邊,讓附近嘅居民自取。
某天王子經過,見到有免費薯仔,仲係成座小山咁多,就攞咗一大袋返屋企。


其中一個係心形嘅呢。
小菜園嘅紅菜頭長得好大,剛好可以配合其他材料,煲湯飲。


是日晚餐,都係素食啦。


雜菜白腰豆湯,王子盛讚個湯好甜,尤其係自己種嘅紅菜頭,味道好好,一啲鐵味都無,好好食,真係要再種多啲。


今晚冇飯食,食雜菜木耳炒粉絲。


22 則留言:

  1. 咁啱嘅, 我最近都食白腰豆

    回覆刪除
  2. 心型, sweet sweet. 有免費真好! 👍🏻

    回覆刪除
  3. 第一次見心型薯仔,有趣!

    回覆刪除
  4. 嗰碗湯好正,如果我飲一定飲三碗……

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 係呀,佢哋其實可以攞去銷毀,但係冇咁做

      刪除
  6. 原來住近農地咁嘅jetso㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,有時會有南瓜,洋蔥嗰啲,如果係果園就有蘋果,梨嗰啲囉

      刪除
  7. 心型著仔都比你地搵到!農夫本身d農作物唔係拎去賣架?點解會過多嘅?不過將多左任人攞呢個舉動好nice!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,拎去買架,但係可能架車已經滿咗,或者想控制個價錢,所以咁做囉,其實好多農夫有銷毀農產品嘅習慣㗎

      刪除
  8. 我廚房都有包韓式粉絲未開,搵日炒黎食下先

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個我好鐘意食,不過我哋韓式粉絲好貴吓,我比較少買

      刪除
  9. 回覆
    1. 係呀,所以王子一見到,立即要咗

      刪除