我的網誌清單

2016年10月25日星期二

意式烤蔬菜炆雞

屋企有啲Marinated Roasted Vegetables Antipasto剩下,佢將會有個好好嘅出路。
突然,好想食炆雞,但係想食西式嘅炆雞,用剩下嘅Antipasto,可以整到好好味好香濃嘅意式烤蔬菜炆雞。
屋企有隻法國粟米雞,先將佢斬件,用日本醬油,鹽,糖,黑椒碎醃1小時,加入2-3湯匙麵粉,拌勻,燒熱易潔鑊,加入少少油,放入雞件,中大火煎至金黃,反轉,再煎至另一面金黃。


加入食剩嘅Antipasto,幾塊月桂葉,番茄膏2湯匙,炒勻。


加入Antipasto剩下嘅醃汁(啲香草同蒜頭唔要),鹽,黑椒碎同少少辣椒碎。
此時,成個廚房香都不得了。
加蓋,用中火炆20分鐘,唔開蓋焗1小時左右,食前加熱,試味就可以。


各有各喜好,王子配麵糰,我配闊條麵。
Antipasto嘅蔬菜有烤過同醃過嘅香氣之餘,蔬菜收咗水亦會特別甜,加咗落去一齊煮,會令個醬汁好香濃,好有層次感,同用新鮮嘅蔬菜炆,係完全兩回事呢。
如果你自己冇整,去超市買一樽嚟煮都得㗎。


19 則留言:

  1. 我都中意濶條麵,
    而配薯蓉都唔錯呢……

    回覆刪除
    回覆
    1. 濶條麵我鍾意,但係薯蓉我就麻麻,唔多鍾意食

      刪除
  2. 回覆
    1. 我覺得如果整sunday roast有蔬菜剩下,整呢個都會好好食

      刪除
  3. 回覆
    1. 好味呀,個汁好好食,你下次有剩可以試下喎

      刪除
  4. 媲美高級西餐廳,但西餐廳的份量又冇咁大份喎!雙贏喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果呢啲食材,又响外面食,又要王子食得飽,荷包一定出血

      刪除
  5. yummy, can go with your homemade bread <3 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 都得㗎,不過我有一排無食闊條麵啦,有啲掛住

      刪除
  6. 闊面可以索埋啲汁食,正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,個汁好好味,令到個麵都好好味

      刪除