我的網誌清單

2016年10月24日星期一

葡萄酒之路

行完森林,我哋進入葡萄酒之路。
我哋有出產葡萄酒,所以有唔少大大細細嘅酒莊同葡萄酒之路。
葡萄成熟時,葡萄酒之路係一片美景。


好多葡萄,只係採收咗一半左右。


呢區我哋都睇過屋,風景好,可以望到一大片森林同葡萄酒之路,夏天一片翠綠,秋天見紅葉,冬天有一望無際嘅雪景,但係交通真係唔多方便,所以無考慮。




睇下,幾多!!




新種植嘅葡萄樹。


終於到終點啦。


唔知今年仲有冇機會見到咁樣嘅藍天同陽光呢??


22 則留言:

  1. 有得必有失, 要風景好, 交通就無咁方便

    回覆刪除
  2. 我這邊見種葡萄的地方多數在平坦野外,雖偏僻一點,但駕車時仍是會看到的。
    景色好,那便多些和王子出外行下呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋啲通常响山上面㗎
      依家入秋,好多雨水,如果天氣好,就會出去行下

      刪除
  3. 回覆
    1. 我唔好酒,但係王子就好鍾意,佢話德國紅酒平均質量唔夠法國同意大利好,但係白酒反而唔錯,有幾個釀酒商嘅產品真係好飲

      刪除
  4. 嘩,好靚呀,我哋去澳洲都去葡萄酒區,女女影好多相(我哋大鄉里)XD XD!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,唔係大鄉里啦,我哋呢啲成日見,但係海邊就冇乜機會去到,反而想聞吓海嘅味道

      刪除
  5. 回覆
    1. 真係好近,而且有好多條呢啲路添

      刪除
  6. 啲提子可唔可以就咁摘來試食?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈,我發覺所有行過嘅男人,人手都一抽提子,佢哋仲抵死到交換情報,話俾對方聽邊個品種最好食,我家王子行完,已經捧住個肚

      刪除
  7. 回覆
    1. 靚呀,而且風景會隨著四季改變添

      刪除
  8. 竟然可以摘來食??﹗﹗ :O :O :O
    我從舊居去新居的路上,也會經過好多葡萄園,我成日都想停車去散個步﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉,通常係啲男人行過實攞啲嚟食,女人就少啲咁做,不過我估啲農夫都估到啲人會咁做,預咗最近行人路嘅會冇咁啲,如果真係唔想人哋食佢啲葡萄,佢哋會圍網或者掛牌㗎

      刪除
  9. 可以摘來食真係太好啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實農夫都理唔掂,預咗最近行人路嘅會冇咁啲,如果真係唔想人哋食佢啲葡萄,佢哋會圍網或者掛牌㗎

      刪除