我的網誌清單

2016年10月17日星期一

椰菜節(1)

週六,天氣好到不得了,王子要返公司加班,我就去椰菜節趁熱鬧。
呢個係全德國最大嘅椰菜節,分三個地點,我打算去兩個。
椰菜人有糖果派,不過淨係細路先有份。


開幕嘅時候,佢哋打開咗呢個新釀製嘅木桶啤酒,慶祝秋收嘅到來。
工作人員可以隨時响呢度免費攞啤酒飲。
跟住,就開始有樂隊演奏。


大部分响度嘅人都係飲啤酒,聽下歌,同食食食,超多食嘅檔口同餐車。
有啲仲幾靚添。



呢架車係用嚟烤栗子嘅。


呢啲係本地出產嘅農作物整成嘅鄉村批,幾好味架,我有時都會買。


買嘢亦都係今日嘅主題之一,主要係買呢度嘅本地農產品。


睇下架貨車幾多尖椰菜,係呢度嘅名物,據說營養價值比一般椰菜高,味道亦較甜同爽口。


阿小朋友响後面辛勤咁工作。


後面係切絲機器,佢負責將啲新鮮椰菜絲磅重。


新鮮椰菜絲會一袋袋咁賣,買番屋企,加啲汁料調味,就可以食啦,好似食日式炸豬扒旁邊果堆椰菜咁,幾好食㗎。
仲有農夫自家製嘅酸菜,有紅椰菜又有青椰菜。
有包裝。


罐裝。


最受歡迎係桶裝,比較新鮮。


食夠買夠可以運動吓,有網球會向小朋友推廣打網球。


仲有教練教添。


仲有單車會推廣多啲踩單車,少啲用車。
呢個係同心協力踩單車活動,湊夠人就可以一齊踩去另一個椰菜節地點。
椰菜人都有份踩呀!!


唔夠人就麻煩啦,蟻躝咁慢,阻住晒後面啲車。


我唔踩啦,等免費接駁巴士,去下一站。

25 則留言:

  1. 我都會支持本地農產品

    回覆刪除
  2. 尖椰菜我都係第一次見!
    是新品種嗎?

    回覆刪除
  3. 我都鍾意食這種椰菜,我地叫heart cabbage,好甜。 爽又好食,煮林又好食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好食啲,好過圓形嗰種,不過就無咁常見同埋貴啲

      刪除
  4. 個單車好特別啊, 要幾多個人先踏到?

    回覆刪除
    回覆
    1. 個單車好似好好玩,佢哋一路踩一路傳出笑聲呢
      其實一個人都踩到,但係就會好慢,如果佢哋六個一齊踩,就會好快,接近旁邊車嘅速度

      刪除
  5. 回覆
    1. 我哋久唔久都見,但係主要都係賣圓椰菜多啲

      刪除
  6. 個單車好特別啊!
    尖椰菜我第一次見!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個單車我都係第一次見
      尖椰菜我哋就久唔久都見

      刪除
  7. 烤栗子車好得意,聽講尖椰菜係在高原栽種,好啲㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好耐之前睇過,話尖椰菜對土壤同生長環境要求高啲,所以唔係個個地方種植到,而且要種植到大大棵,要一定嘅技巧同環境配合

      刪除
  8. 回覆
    1. 難種啲㗎,但係味道確實係好過圓椰菜囉

      刪除
  9. 尖頭椰菜幾得意,未見過呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋就久唔久都見,難種啲㗎,但係味道確實係好過圓椰菜囉

      刪除
  10. 回覆
    1. 我好似見過大陸有啲地方都種到

      刪除
  11. 有免費巴士,真好﹗我地呢邊一有秋季大型農產品節,就封晒路...

    椰菜真係一年都食唔到一球 (因為除左炒就唔識煮,而炒又得我食),雖然知道係好野。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度都有少少封路,但係可能會影響到居民生活,所以唔可以封太多,反而係勸喻啲人唔好揸車嚟,用接駁巴士。。。
      番茄炆椰菜,肉碎椰菜粉絲,或者用嚟煲羅宋湯,或者好似上面啲椰菜絲,拌入啲日式沙律汁,等等,都好味呀

      刪除
    2. 我睇完你呢篇後破天荒去買左個3公斤的椰菜,今日用 miso 炒左少少,整左羅宋湯但竟然唔記得落椰菜 ~_~ ....蕃茄炆椰菜第一次聽,可以一試﹗煮粉絲真係好主意﹗﹗ :D

      刪除
    3. 哈哈,咁啱K記減價,我買咗個4kg㗎!!我想食椰菜豬肉煎餃,同椰菜豬肉生煎包呀

      刪除