我的網誌清單

2016年10月12日星期三

煲仔飯餐

天氣凍,又係煲仔飯嘅上場時間。


是日例湯係素湯,姬松茸粟米甘筍雜豆湯。


泰國蝦醬炒生菜。


屋企好多蝦乾存貨,是日嘅煲仔飯係蝦乾肉餅飯,我唔多鍾意食原隻蝦乾,所以將佢切細啲,先混合豬肉,調味料,一同打至起肉膠。
食完,好飽又好暖笠笠。


17 則留言:

  1. 俾你一講就好想食。
    也記得有人用蝦干磨粉,用來撈豬絞肉做雲吞,都好正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,有時買唔到大地魚粉,用蝦干/蝦米磨粉代替都唔錯呀

      刪除
  2. 可能我prefer要有汁送飯,煲仔飯我唔太好.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相反,我可以無汁送飯都得,只要啲食物唔太乾就得啦

      刪除
  3. 蝦醬又未試過用來炒生菜喎....@@
    蝦乾肉餅都正呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 西生菜冇乜味呀,所以我鍾意用蝦醬炒,會香啲囉

      刪除